University of Valencia logo Logo Master's Degree in Drug Dependence: Research, Treatment and Drug Pathologies Logo del portal

Francisco Ródenas obté la qualificació excel·lent “Cum Laudem” en la defensa de la seua tesi doctoral

  • January 17th, 2023
Defensa tesi

El doctor Ródenas és alumne diplomat del Màster en Investigació, Tractament i Patologies Associades en Drogodependències.

El passat 12 de gener de 2023 va tindre lloc la defensa de la Tesi Doctoral: "Com intervindre mitjançant la dieta en l'increment del consum de drogues induït per l'estrés social" dirigida per la Dra. Marta Rodríguez Arias i la Dra. Mª del Carmen Blanco Gandia i defensada pel Sr. Francisco Ródenas González, alumne diplomat del nostre Màster i investigador de la Unitat d'Investigació Psicobiologia de les Drogodependències.

El Tribunal va atorgar la qualificació d'EXCEL·LENT “Cum Laudem”.

Images: