Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Gestió de Negocis Internacionals (iMBA) Logo del portal

III València Managerial Marketing Seminar - «Compartir Experiències en l'Era Digital: eWOM»

  • 29 de febrer de 2016
eWOM

La tercera edició anual del Seminari de Managerial Marketing (MAMES) se celebrarà aquest dimecres, 2 de març, en la Facultat d'Economia de la Universitat de València.

Coordinat pel Màster Universitari en Gestió de Negocis Internacionals (iMBA) - específicament membres de l'especialització en Màrqueting, que es fa durant el segon semestre del curs - i amb la col·laboració del Departament de Màrqueting i de la Facultat d'Economia, investigadors procedents d'universitats de tot el país estaran a València per a compartir el seu coneixement.

Enguany, el seminari se centra a «Compartir Experiències en l'Era Digital: eWOM ["boca a boca electrònic"]».

Si bé està organitzat en el marc de l'iMBA, aquest seminari està dirigit a tots els estudiants de postgrau de màrqueting, així com doctorands, estudiants de grau en el seu últim any, empresaris i acadèmics. La inscripció és gratuïta però les places són limitades: per favor contacte amb imba@uv.es si desitja assistir.

El seminari se celebrarà el dimecres, 2 de març, en la Sala Vilallonga (1ª planta) de la Facultat d'Economia. Començarà a les 9:20 i acabarà a les 14:00 aproximadament.

A continuació està el programa actualitzat per a l'esdeveniment d'enguany (perfils de ResearchGate enllaçats en la mesura del possible). Hi haurà un descans després de les tres primeres conferències:

  • «Introduction to eWOM» - Enrique Bigné, Director del iMBA en la Universitat de València.
  • «Share your Emotions with Strangers» - Salvador Ruiz de Maya, Professor de Marketing en la Universitat de Murcia.
  • «Conflicts in online reviews: Which affect more?» - Carla Ruiz, Professora de Marketing en la Universitat de València.
  • «Tweet me about me. I will retweet it» - Enrique Bigné
  • «Recommend my hotel. Even if I fail» - Carlos Flavián, Professor de Marketing en la Universitat de Saragossa.
  • «Closing and future directions», Carla Ruiz.

Per a qualsevol dubte addicional, dirigisquen-se per favor a imba@uv.es o als correus que es troben en la nostra secció de Contactes. També poden veure el programa del seminari de l'any passat ací. Tota la informació sobre la nostra especialització en Marketing Internacional i els seus mòduls poden consultar-se en la web de la International Business School Alliance.
 

 

eWOM Poster