Logo de la Universdad de Valencia Logo Máster Universitario en Gestión de Negocios Internacionales (iMBA) Logo del portal

Seminari sobre Investigació avançada en Màrqueting impartit per dos professors de la universitat de MaryLand el dilluns 22 de 15.30 a 19.00

  • 2 mayo de 2017
Image de la noticia

Una oportunitat única per a escoltar a dos investigadors avançats en màrqueting

El professor Michael Wedel ha sigut nomenat Professor Distingit en juliol de 2015. Dirigeix la càtedra PepsiCo en Ciència del Consum en l’escola de Negocis Robert H. Smith en la Universitat de Maryland. El seu principal interès en el camp de la investigació està en les Ciències del Consum: l’aplicació de mètodes estadístics i economètrics per a entendre el comportament d’aquest treball recent ha mesurat l’efectivitat del màrqueting visual fent ús de tecnologies de rastreig ocular. Ell s’encarrega d’impartir models de presa de decisions en màrqueting per a estudiants de MBA, anàlisi de màrqueting avançat per a estudiants de MS i estadístiques per a estudiants de Doctorat.

Jie Zhang és professor de Màrqueting en l’Escola de Negocis de Robert H. Smith en la Universitat de Maryland. Va obtenir el seu Doctorat en l’Escola de Màrqueting Kellog de Gestió en Northwestern University. El seu interès principal en investigació és l’aplicació avançada i models estadístics per a estudiar els comportaments dels consumidors a l’hora de comprar i estratègies de minoristes. És una experta reconeguda en minoristes en internet, promocions personalitzades, gestió en venda a la menuda i models quantitatius de màrqueting. El seu recent projecte d’investigació se centra en la promoció de personalització i comportaments a l’hora de comprar en línia, programes de fidelitat i estratègies innovadores de promoció en entorns digitals i multicanals de venda al detall. Ha publicat articles en revistes líders sobre màrqueting i gestió com ara Marketing Science, The journal of Marketing i The International Journal of research in Marketing, i ha guanyat el premi Outstanding Reviewer del Journal Of Marketing.