Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Investigació en Llengües i Literatures Logo del portal

.
.

Especialització acadèmica

Els alumnes rebran formació avançada en investigació sobre les llengües clàssiques, les llengües modernes i les seues literatures.

.

Perspectiva interdisciplinària

Ofereix la possibilitat de completar els estudis en àrees del coneixement com història de la llengua, teoria literària i lingüística.

.

Eixides acadèmiques

Vinculat al Doctorat en Llengües i Literatures.

.

María Morant Giner. Màster en Investigació en Llengües i Literatures

23 de de gener de 2019

Maria Morant assegura que la realització del màster ha estat clau per a reafirmar la seua vocació investigadora, apuntada inicialment durant la preparació del Treball Fi de Grau (TFG) de Filologia Clàssica. “No saps si el món de la investigació t’interessa fins al moment en què et poses davant del repte d’enfrontar-te a ella”, confessa Maria, després de finalitzar el Treball Fi de Màster (TFM) amb Matrícula d’Honor, per la investigació Erinias y Euménides en el teatro del siglo XX.

Alumna del màster en el curs 2016-2017, Maria destaca la riquesa de continguts de la proposta docent. “El màster em va descobrir nous corrents i formes de treballar, des de la pragmàtica als estudis culturals, els estudis de la memòria o la lingüística quantitativa de corpus, però també a incorporar perspectives com la psicoanàlisi”, assenyala. Maria subratlla la formació “multidisciplinària”, que li ha revelat nous acostaments a la literatura, un fet que ha influït de manera important en l’orientació de la seua tesi doctoral.

Mentre finalitza el TFG del grau d’Estudis Hispànics, Maria treballa en una tesi en la qual analitzarà la transculturació d’un mite clàssic com el de les Eurínies al context de la literatura llatinoamericana.

Graduada en Filologia Clàssica, Maria Morant va iniciar el màster quan cursava el segon any d’Estudis Hispànics. Un esforç que va poder compatibilitzar, afirma, gràcies a que l’horari permet “realitzar altres activitats”. “De fet, podia seguir sense problema les classes del grau al matí i les de màster de vesprada, de la mateixa manera que tenia companys i companyes docents que ho compatibilitzaven amb la feina de matí a l’institut”, remarca aquesta alumna que va obtenir el premi extraordinari del Màster.

Maria destaca el valor de conscienciar l’alumnat de la importància de plantejar els treballs per a les diferents assignatures com veritables investigacions per a publicar en una revista acadèmica. “És fonamental apostar per a una recerca de qualitat des del primer moment”, assegura.