Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant
  • L'estudi dels mecanismes neurobiològics de la recaiguda en les drogodependències, sent aquesta un dels processos fonamentals per entendre la conducta addictiva com a malaltia crònica i recurrent.
  • L'estudi dels efectes particulars que produeix el consum de drogues durant l'adolescència, sent est un període crític en el desenvolupament del sistema nerviós central.
  • L'investigació sobre un model desenvolupat per l'equip de INVESDROGA de policonsum en drogodependències per analitzar d'una manera integral el consum de drogues que realitzen els adolescents.
  • L'estudi dels mecanismes neurobiològics de la sensibilització com un fenomen relacionat amb la capacitat addictiva d'una droga, que pot contribuir a comprendre la transició de l'ús a l'abús compulsiu característic de l'addicció.
  • L'estudi de les diferències degudes al sexe en la resposta a l'efecte del consum de drogues i en el desenvolupament de l'addicció a les substàncies d'abús.