Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Congrés

El 5 d'abril de 2019 l'Associació d'Alcohòlics Rehabilitats (AHNAR) celebra les XXIV Jornades sobre addiccions en la facultada de psicologia. La inscripció és gratuïta.

Del 7 al 9 de Març de 2019 se celebraran a Malaga el 1º Congrés internacional i les XLVI Jornades Nacionals de Socidrogalcohol.

L'Ajuntament de València organitza el 13 de Novembre de 2018 a València, la XXVII Jornada sobre Addiccions "La prevenció de les addiccions una missió èpica”. Programa. Inscripció gratuïta.

Del 19 al 21 d'Abril de 2018 la Societat Espanyola de Patologia Dual celebrarà a Madrid les Jornades Nacionals de Patologia Dual.

Del 8 al 10 de Març de 2018 se celebraran a Toledo les XLV Jornades Nacionals de Socidrogalcohol.

El dia 7 de Setembre de 2017 la Confederació d'Alcohòlics, Addictes en Rehabilitació i Familiars d'Espanya (CAARFE) celebrarà a València la jornada dedicada a la Síndrome Alcohòlica Fetal. Inscripció gratuïta.