
El Màster en Professor/a de Secundària organitza la ponència "La cohesió textual en l'escriptura d'un videoreportatge. La implementació d'una seqüència didàctica de gramàtica en una aula de 2n d'ESO".
El dijous 6 de maig de 2024, el professor Víctor Ferrer Claramonte va realitzar una ponència sobre la implementació d'una seqüència didàctica de gramàtica de disseny propi realitzada en un curs de 2n d'ESO als estudiants de l'especialitat de Llengua Castellana i Literatura del Màster en Professorat de Secundària de la UV (grup de vesprades).
Després d'una reflexió inicial sobre la seua docència com a professor de Llengua i Literatura, va explicar la planificació realitzada i va analitzar dades de les interaccions d'aula dels seus alumnes. Finalment, es va establir un animat col·loqui amb els estudiants del màster, que van manifestar la seua estima i interés per la intervenció.
Víctor Ferrer Claramonte és professor de Llengua Castellana i Literatura així com Coordinador de Secundària de l'IES Camp de Morvedre (Sagunt-Port). És antic alumne del Màster en Professorat d'Educació Secundària de la UV.