Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Treball

Màster Universitari en Professor/a de Educació Secundària per la Universitat de València

Requisits per a l'accés a l'especialitat de Llengua Catalana (Valencià) i la seua Literatura

Poden accedir a aquesta especialitat sense necessitat de realitzar la prova d'accés les persones que posseïsquen la titulació de Llicenciatura o Grau en Filologia Catalana. També podran accedir directament els llicenciats/as o graduats/as en Filologia (en qualsevol de les seues especialitats), en Traducció i Interpretació, Traducció i mediació interlingüística, Teoria de la Literatura i Literatura Comparada, Periodisme, Comunicació Audiovisual, Humanitats i Magisteri sempre que acrediten el nivell C1 de català (valencià).

Aquells/as llicenciats/as o graduats/as universitaris/as amb 240 crèdits ECTS que no acrediten haver cursat alguna de les titulacions esmentades hauran de superar una prova que confirme el seu domini –a nivell de grau universitari– de les competències relatives a aquesta especialitat. La prova versarà sobre els continguts de les matèries pròpies de l'especialitat.

NORMATIVA APLICABLE

• Llei Orgànica 8/2013 per a la Millora de la Qualitat Educativa del 9 de desembre del 2013
  • REIAL DECRET 1105/2014, de 26 de desembre, pel qual s'estableix el currículum bàsic de l'Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat.
  • DECRET 87/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual estableix el currículum i desenvolupa l'ordenació general de l'Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat a la Comunitat Valenciana.
  • DECRET 51/2018, de 27 d’abril, del Consell, pel qual es modifica el Decret 87/2015, pel qual estableix el currículum i desplega l’ordenació general de l’educació secundària obligatòria i del batxillerat a la Comunitat Valenciana

Aqueixos continguts constituiran el referent sobre el qual versarà la prova d'accés a l'especialitat.