Característiques:
- Nombre de crèdits ECTS: 6
- Unitat Temporal: Segon any, primer quadrimestre.
- Els alumnes que cursen el màster a temps parcial, realitzaran aquest treball en el semestre en què finalitzen les pràctiques externes.
- Caràcter: Obligatori
Requisits Previs:
Si escau, els requisits previs que han de complir-se per a poder accedir a aquest mòdul: Haver superat tots els mòduls del Màster.
Breu descripció del mòdul:
L'estudiant haurà de saber utilitzar tots els recursos necessaris per a desenvolupar una recerca tals com a TICS, bibliografia, bases de dades, mètodes de recerca empírics…
Els agents intervinents seran l'estudiant i el tutor o director del treball, el primer li proporcionarà al segon els informes periòdics que li propose i el segon supervisarà tot el treball realitzat per l'estudiant. Per a açò l'estudiant ha d'acudir periòdicament a les sessions programades i consultar amb el tutor tots els dubtes que es plantegen durant l'elaboració del treball.
Competències (Concreció en resultats de aprenentatge):
- Competència 1: Ser capaç de descriure amb claredat els objectius proposats i els resultats aconseguits en el treball realitzat.
- Competència 2: Saber realitzar un treball de síntesi integre les experiències de les activitats professionals i els coneixements teòric-pràctics adquirits durant el màster.
- Competència 3: Saber plasmar en un projecte les experiències adquirides i aplicades en la detecció, prevenció i/o intervenció en el context de la infància.
- Competència 4: Saber concretar el resultat de l'experiència i coneixements adquirits en la formulació d'estratègies d'actuació concretes i noves.
- Competència 5: Saber formular a partir de l'experiència teòric-pràctica programes i estratègies d'intervenció que afavorisquen la salut.
- Competència 6: Saber plasmar en el treball científic una visió interdisciplinària en l'abordatge de les dificultats detectades en l'àmbit de la perinatalitat i de la infància.
- Competència 7: Saber utilitzar el mètode científic en l'elaboració del treball i proposar mesures d'actuació concloents, coherents, creatives i innovadores.
- Competència 8: Ser capaç de comunicar oralment i transmetre amb claredat el mètode utilitzat i els resultats obtinguts.