Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • Estudiant a la biblioteca

Característiques:

  • Nombre de crèdits ECTS: 6
  • Unitat Temporal: Segon any, primer quadrimestre.
  • Els alumnes que cursen el màster a temps parcial, realitzaran aquest treball en el semestre en què finalitzen les pràctiques externes.
  • Caràcter: Obligatori

Requisits Previs:

Si escau, els requisits previs que han de complir-se per a poder accedir a aquest mòdul: Haver superat tots els mòduls del Màster.

Breu descripció del mòdul:

L'estudiant haurà de saber utilitzar tots els recursos necessaris per a desenvolupar una recerca tals com a TICS, bibliografia, bases de dades, mètodes de recerca empírics…

Els agents intervinents seran l'estudiant i el tutor o director del treball, el primer li proporcionarà al segon els informes periòdics que li propose i el segon supervisarà tot el treball realitzat per l'estudiant. Per a açò l'estudiant ha d'acudir periòdicament a les sessions programades i consultar amb el tutor tots els dubtes que es plantegen durant l'elaboració del treball.

Competències (Concreció en resultats de aprenentatge):

  • Competència 1: Ser capaç de descriure amb claredat els objectius proposats i els resultats aconseguits en el treball realitzat.
  • Competència 2: Saber realitzar un treball de síntesi integre les experiències de les activitats professionals i els coneixements teòric-pràctics adquirits durant el màster.
  • Competència 3: Saber plasmar en un projecte les experiències adquirides i aplicades en la detecció, prevenció i/o intervenció en el context de la infància.
  • Competència 4: Saber concretar el resultat de l'experiència i coneixements adquirits en la formulació d'estratègies d'actuació concretes i noves.
  • Competència 5: Saber formular a partir de l'experiència teòric-pràctica programes i estratègies d'intervenció que afavorisquen la salut.
  • Competència 6: Saber plasmar en el treball científic una visió interdisciplinària en l'abordatge de les dificultats detectades en l'àmbit de la perinatalitat i de la infància.
  • Competència 7: Saber utilitzar el mètode científic en l'elaboració del treball i proposar mesures d'actuació concloents, coherents, creatives i innovadores.
  • Competència 8: Ser capaç de comunicar oralment i transmetre amb claredat el mètode utilitzat i els resultats obtinguts.
 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies