Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Estudiantes del máster

Blog

• La Universitat de València, la novena millor del món en el camp de la teledetecció, segons el rànquing CWUR

12 de abril de 2017

La Universitat de València se situa entre les deu millors universitats del món en Química Inorgànica i Nuclear, Ciències de la Imatge i Tecnologia Fotogràfica, Física de Partícules, Teledetecció, i Biologia Reproductiva, segons el rànquing que ha elaborat el Center for World University Rankings. A més, la de València és la institució d’ensenyament superior espanyola amb major nombre de matèries entre els deu primers llocs de la classificació.