University of Valencia logo Logo Faculty of Philosophy and Education Sciences Logo del portal

Taula redona: La publicació en revistes científiques d'Educació

  • June 25th, 2019
Image de la noticia

El constant canvi i enduriment en els processos d'acreditació de l'activitat investigadora i acreditació a cossos docents universitaris fa necessari un espai de trobada entre els diferents actors que conformen l'ecosistema de les publicacions periòdiques.

La present taula redona comptarà amb la participació de Josep M. Duart, editor de la revista “International Journal of Educational Technology in Higher Education” publicada per Springer i indexada en el Journal Citations Reports (JCR) en quartil 2 (Q2). El professor Duart, en la seua intervenció titulada “De la investigació local a la difusió internacional: claus per a publicar en revistes científiques” realitzarà una aproximació a la difusió dels resultats d'investigació en un context internacionalitzat. Per part seua, Arturo Galán, director de la revista Bordón, indexada en SCOPUS (Q3) realitzarà una anàlisi de la investigació educativa actual des de l'òptica de les revistes científiques, presentant necessitats futures a través de la seua intervenció titulada “Les revistes d'educació educativa hui: temàtiques, abast i difusió internacional”

L'activitat tindrà lloc el proper dijous 4 de juliol en el Saló de Graus de la Facultat i es desenvoluparà de 16 a 18h, estant obertes el professorat, investigadors i investigadores, alumnat de doctorat, personal investigador en formació, personal d'administració i serveis vinculat amb tasques d'investigació, així com públic interessat en la temàtica.

L'activitat serà reconeguda com a activitat de formació per a l'alumnat de doctorat en Educació de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació. Els estudiants del doctorat en Educació que desitgen participar en aquesta activitat hauran de posar-se en contacte amb el coordinador, facilitant el seu nom i cognoms a través del correu electrònic Santiago.mengual@uv.es
 

Links: