Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants en classe

Oberta la matrícula per al 9é Passeig Saludable de La Nau Gran

Cartell 9é Passeig Saludable

Ja podeu fer la inscripció per al 9é Passeig Saludable!

Enguany celebrarem l’activitat diumenge 30 de setembre, des de les 10h. Seguirem el trajecte habitual, amb eixida des del Jardí Botànic de la UV, passarem pel Jardí de les Hespèrides, per tal d’accedir a la zona verda del llit vell del Túria, des d’on entrarem als jardins del Real (Vivers) i finalment arribarem a la plaça Charles Darwin, dins de l’edifici del Rectorat. Una vegada finalitzat el recorregut gaudirem junts d’un esmorzar saludable.

L’entitat beneficiària de la solidaritat de les persones participants en el 9é Passeig Saludable serà ATTEM, associació de familiars i professionals dedicats a l’atenció i tractament de persones amb alteracions en el desenvolupament. Les activitats d’aquesta entitat sense afany de lucre estan centrades a millorar la qualitat de vida de les persones amb diversitat funcional.

En l’edició d’enguany podeu triar la inscripció individual (5,6 euros) o la familiar, per a tres o més persones (3,5 euros per persona), a través de la plataforma ENTREU. Les inscripcions dels menors d’edat caldrà acompanyar-les d’Autorització. Com sempre, les persones inscrites rebran una camiseta commemorativa i l’alumnat de La Nau Gran n’obté 2 crèdits de lliure elecció.

Llista d'enllaços:

Data d'actualització: 21 de juny de 2018.