Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 25/05/2021 16:00 | 25/05/2021 18:00 | Aula 1.1 CFQ | |
2 | 25/05/2021 16:00 | 01/06/2021 19:00 | Aula 1.1 CFQ | |
3 | 25/05/2021 16:00 | 01/06/2021 20:00 | Aula 1.1 CFQ | |
4 | 01/06/2021 15:00 | 01/06/2021 21:00 | Aula 1.1 CFQ |
- Navarro Perez, Jose Javier
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a de Servei General
- 1. Accions i percepcions de l’alumnat.
- 1.1.Valors de l’alumnat.
- 1.2.Conductes fraudulentes de l’alumnat universitari.
- 1.3.Percepció de “bon professor” per l’alumnat.
- 1.4.Problemes del professorat.
- 2. La teoria de l’argument i la tutoria grupal.
- 2.1. L’argument com a estratègia de resolució de conflictes.
- 2.2. La tutoria grupal.
- 3. El treball amb grups: més enllà de les llistes de matrícula.
- 3.1.Configuració d’una identitat.
- 3.2.Creació de sentit de grup.
- 3.3.Establiment de normes.
- 3.4.Resolució de conflictes a l’aula.
- 3.4.1. Resolució versus cronificació.
- 3.4.2. Fases de la resolució.
- 3.4.3. Elements que distorsionen la resolució (a considerar).
- 3.5.El contracte de convivència a l’aula com a annex a la guia docent.
- 4. El diàleg i altres tècniques per a la intervenció individual.
- 5. Exercicis relacionats amb els continguts impartits.
- 1. Accions i percepcions de l’alumnat.
- 1.1.Valors de l’alumnat.
- 1.2.Conductes fraudulentes de l’alumnat universitari.
- 1.3.Percepció de “bon professor” per l’alumnat.
- 1.4.Problemes del professorat.
- 2. La teoria de l’argument i la tutoria grupal.
- 2.1. L’argument com a estratègia de resolució de conflictes.
- 2.2. La tutoria grupal.
- 3. El treball amb grups: més enllà de les llistes de matrícula.
- 3.1.Configuració d’una identitat.
- 3.2.Creació de sentit de grup.
- 3.3.Establiment de normes.
- 3.4.Resolució de conflictes a l’aula.
- 3.4.1. Resolució versus cronificació.
- 3.4.2. Fases de la resolució.
- 3.4.3. Elements que distorsionen la resolució (a considerar).
- 3.5.El contracte de convivència a l’aula com a annex a la guia docent.
- 4. El diàleg i altres tècniques per a la intervenció individual.
- 5. Exercicis relacionats amb els continguts impartits.
L'alumnat ha de ser capaç d'identificar la distorsió des del marc grupal. Ha d’aglutinar capacitats per a desenvolupar estratègies per a la negociació. Ha de ser competent per a integrar capacitats per a la resolució de conflictes a l'aula, tant amb casos individuals com grupals. Ha de tenir la competència per a adquirir competències per a afrontar un conflicte d'aula a través de la teoria de l'argument i la relació educativa. Ha de ser capaç de comparar conflictes i percepcions d'alumnat universitari aliè a la UVEG. Ha de ser competent per a elaborar un contracte de convivència a l'aula amb estudiants i vincular-lo a la guia docent.
Elaboració d’un contracte de convivència a l’aula vinculat a la guia docent i realització d’exercicis. Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora, o pel tutor o professor