Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Art i emoció, l'experiència estètica

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició En línia síncrona + Presencial
Llengua Castellà
Durada total 15
Durada presencial 9
Durada en línia síncrona 6
Durada en línia asíncrona 0
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2023-2024
Edició 01
Any del pla de formació 2024
Data d'inici del curs 01/07/2024
Data de finalització del curs 10/07/2024
Data d'inici d'inscripció 28/02/2024
Data de finalització d'inscripció 13/03/2024
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 01/07/2024 09:00 01/07/2024 12:00 Aula 1.1 SFPIE
2 03/07/2024 09:00 03/07/2024 12:00 Aula 1.1 SFPIE
3 05/07/2024 09:00 05/07/2024 12:00 Aula 1.1 SFPIE
4 08/07/2024 12:00 08/07/2024 15:00 En línia
5 10/07/2024 12:00 10/07/2024 15:00 En línia
Perfil professional destinataris
PTGAS vinculat amb la gestió cultural i qualsevol personal d'administració i serveis que vulga obtindre coneixements de la relació entre la percepció de l'art i les facultats cognitives vinculades a les emocions com l'atenció.
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Professorat UV
  • Bonmati Alcantara, Ana
  • PAS-Ets Gestio Cultural i Patrimoni
  • (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
Ver ficha
Objectius formatius

Obtindre coneixements bàsics sobre l'àrea emocional del cervell i la relació amb les pràctiques artístiques.

Continguts

Familiaritzar-se amb la terminologia actual derivada de la societat de l'espectacle, mainstream.

Conéixer algunes de les àrees de reforç cerebral vinculades a l'atenció

Reflexionar sobre la importància de l'art en l'educació

Competències que es desenvoluparan

Obtindre coneixements bàsics sobre l'àrea emocional del cervell i la relació amb les pràctiques artístiques.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Assistència

Realitzar exercicis pràctics a l'Aula

Participació activa

Inscripció