Destinataris
PAS
Modalitat d'impartició
En línia síncrona + Presencial
Llengua
Castellà
Durada total
15
Durada presencial
9
Durada en línia síncrona
6
Durada en línia asíncrona
0
Programa
Formació contínua
Modalitat formativa
Curs
Curs acadèmic
2023-2024
Edició
01
Any del pla de formació
2024
Data d'inici del curs
01/07/2024
Data de finalització del curs
10/07/2024
Data d'inici d'inscripció
28/02/2024
Data de finalització d'inscripció
13/03/2024
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 01/07/2024 09:00 | 01/07/2024 12:00 | Aula 1.1 SFPIE | |
2 | 03/07/2024 09:00 | 03/07/2024 12:00 | Aula 1.1 SFPIE | |
3 | 05/07/2024 09:00 | 05/07/2024 12:00 | Aula 1.1 SFPIE | |
4 | 08/07/2024 12:00 | 08/07/2024 15:00 | En línia | |
5 | 10/07/2024 12:00 | 10/07/2024 15:00 | En línia |
Perfil professional destinataris
PTGAS vinculat amb la gestió cultural i qualsevol personal d'administració i serveis que vulga obtindre coneixements de la relació entre la percepció de l'art i les facultats cognitives vinculades a les emocions com l'atenció.
Criteris de selecció
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Professorat UV
- Bonmati Alcantara, Ana
- PAS-Ets Gestio Cultural i Patrimoni
- (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
Estructura UV organitzadora
Objectius formatius
Obtindre coneixements bàsics sobre l'àrea emocional del cervell i la relació amb les pràctiques artístiques.
Continguts
Familiaritzar-se amb la terminologia actual derivada de la societat de l'espectacle, mainstream.
Conéixer algunes de les àrees de reforç cerebral vinculades a l'atenció
Reflexionar sobre la importància de l'art en l'educació
Competències que es desenvoluparan
Obtindre coneixements bàsics sobre l'àrea emocional del cervell i la relació amb les pràctiques artístiques.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a
Assistència
Realitzar exercicis pràctics a l'Aula
Participació activa