Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 26/09/2022 10:00 | 26/09/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 28/09/2022 10:00 | 28/09/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 30/09/2022 10:00 | 30/09/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
4 | 03/10/2022 10:00 | 03/10/2022 11:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Navarro Pardo, Esperanza
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
Els alumnes han de ser capaços de:
• identificar els requeriments de la convocatòria de sexennis per al sexen.ni de transferència
• analitzar el seu propi currículum aplicant aqueixos criteris
• valorar la viabilitat o inviabilitat de la sol·licitud de sexenni
• usar l'aplicació CNEAI per a la sol·licitud de sexenni
• desenvolupar l'aportació científica de cada mèrit i la contribució del sol·licitant al mateix
• fer una sol·licitud d'un tram d'investigació
*s'usarà l'última convocatòria publicada
• Buscar i conéixer els requisits del seu camp de coneixement per a la concessió d'un sexenni d'investigació
• Usar les bases científiques i utilitzar els seus motors d'investigació de revistes (WOS, Sopus) o d'Editorials (SPI) (segons el camp de coneixement)
• Fer l'anàlisi d'un CV (el seu propi o un altre) aplicant els criteris de qualitat de JCR o de SPI (segons el camp de coneixement)
• Desenvolupar l'aportació científica de cada mèrit i la contribució del sol·licitant al mateix
• Fer una sol·licitud de tram d'investigació del propi àmbit de coneixement
• Assistència almenys a un 85% de les hores del curs
L'activitat final (fer la sol·licitud d'un sexenni concret) implica haver aconseguit els objectius i dominar totes les competències del Taller i, per tant, s'usarà com a avaluació d'aquest