Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Estratègies de resolució de situacions complexes en l'àmbit laboral

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 16
Durada presencial 16
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2022-2023
Edició 01
Any del pla de formació 2023
Data d'inici del curs 08/01/2024
Data de finalització del curs 16/01/2024
Data d'inici d'inscripció 13/09/2023
Data de finalització d'inscripció 21/09/2023
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 08/01/2024 16:00 08/01/2024 20:00 Aula 2.1 SFPIE
2 09/01/2024 09:30 09/01/2024 13:30 Aula 2.1 SFPIE
3 15/01/2024 16:00 15/01/2024 20:00 Aula 2.1 SFPIE
4 16/01/2024 09:30 16/01/2024 13:30 Aula 2.1 SFPIE
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat no UV

Antonio Cano Martin

Licenciat en Psicologia. Docent de vari cursos màsters en universitats públiques i privades. Expert en estratègies de resolució de conflictes

Objectius formatius

Conéixer el funcionament de la nostra conducta

-Conéixer diferents estils de resolució de confictos: Agressiu, passiu i assertiu.

-Conéixer estratègies de resolució de conflictes: cognitives, emocionals i conductuals

- Assajar aquestes estratègies

- Exposar casos i situacions reals per a la seua resolució

 

Competències que es desenvoluparan
  • Conéixer els diferents nivels de resposta que té la nostra conducta
  • Coneixerà estrategisas de resolució de conflictes a nivell cognitiu, emocional i conductual
  • Exemplificarà i Assajarà dites estrategis en casos i situacions concretes
  • Identificarà diferents estils de resposta i de resolucion de situacions complicades

 

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% dels hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encarregades per el/la tutor/a o professor/a

Desenvolupament d'un cas pràctic/Cuestinoario de continguts

Inscripció