Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Gestió de comunitats virtuals d'òrgans col·legiats i serveis de gestió

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 15
Durada en línia síncrona 15
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Període 2on semestre
Curs acadèmic 2020-2021
Edició 04
Any del pla de formació 2021
Data d'inici del curs 01/06/2021
Data de finalització del curs 09/06/2021
Data d'inici d'inscripció 24/02/2021
Data de finalització d'inscripció 15/03/2021
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 01/06/2021 10:00 01/06/2021 13:00 En línia
2 02/06/2021 10:00 02/06/2021 13:00 En línia
3 03/06/2021 10:00 03/06/2021 13:00 En línia
4 08/06/2021 10:00 08/06/2021 13:00 En línia
5 09/06/2021 10:00 09/06/2021 13:00 En línia
Perfil professional destinataris
PAS de la Universitat de València
Professorat no UV

Sara Cebrián Cifuentes

Graduada en Pedagogia per la Universitat de València. Doctoranda en el Departament de MIDE, de la UV. Actualment, treballa com a Professora Ajudant en la Universitat Catòlica de València.

Les seues principals línies d'investigació són la integració de les TIC en Educació, competències en TIC en professorat i alumnat, aprenentatge, inclusió de tecnologies emergents i metodologia de la investigació educativa.

Objectius formatius

Aprendre a manejar i integrar diferents eines en línia, tant síncrones com asíncrones, com recursos per a la gestió universitària.

Continguts

1. Comunitats en aula virtual:

1.1. Incorporació de membres a la comunitat. Assignació de perfils.

1.2. Establiment de grups i d’agrupacions.

1.3. Gestió documental: carpetes/ arxius / enllaços / importar.

1.4. Interrelació amb els usuaris (individuals, grups i agrupacions).

1.5. Tasques/ fòrums / missatges/ correus electrònics/ notícies/ recordatoris.

1.6. Reunions: convocatòria, control d’assistència, consultes, sistemes de votació (elaboració de qüestionaris / nominatius i anònims, recompte).

2. Aplicacions per a videoconferències

2.1. La BBC: funcions bàsiques d’administrador (allotjar-ho en la comunitat virtual de la reunió, crear sessió, gestionar perfils, pujar documentació, enregistrar sessions …).

2.2. Zoom: funcions bàsiques d’administrador (crear sessió, assignació de perfils, enregistrar sessions…).

3. Equips Teams des de la comunitat virtual. Activació. Principals funcionalitats.

 

 

 

Competències que es desenvoluparan
  • És capaç de manejar els aspectes bàsics de les comunitats d’aula virtual per a la gestió universitària.
  • És capaç d’integrar la BBC i Teams dins la comunitat i d’utilitzar-la per al desenvolupament de reunions en línia usant les funcionalitats bàsiques.
  • És capaç d’utilitzar altres eines de videoconferència (Zoom) per a la gestió universitària.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.

Darrera modificació 17/09/2021