Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 01/06/2021 10:00 | 01/06/2021 13:00 | En línia | |
2 | 02/06/2021 10:00 | 02/06/2021 13:00 | En línia | |
3 | 03/06/2021 10:00 | 03/06/2021 13:00 | En línia | |
4 | 08/06/2021 10:00 | 08/06/2021 13:00 | En línia | |
5 | 09/06/2021 10:00 | 09/06/2021 13:00 | En línia |
Sara Cebrián Cifuentes
Graduada en Pedagogia per la Universitat de València. Doctoranda en el Departament de MIDE, de la UV. Actualment, treballa com a Professora Ajudant en la Universitat Catòlica de València.
Les seues principals línies d'investigació són la integració de les TIC en Educació, competències en TIC en professorat i alumnat, aprenentatge, inclusió de tecnologies emergents i metodologia de la investigació educativa.
Aprendre a manejar i integrar diferents eines en línia, tant síncrones com asíncrones, com recursos per a la gestió universitària.
1. Comunitats en aula virtual:
1.1. Incorporació de membres a la comunitat. Assignació de perfils.
1.2. Establiment de grups i d’agrupacions.
1.3. Gestió documental: carpetes/ arxius / enllaços / importar.
1.4. Interrelació amb els usuaris (individuals, grups i agrupacions).
1.5. Tasques/ fòrums / missatges/ correus electrònics/ notícies/ recordatoris.
1.6. Reunions: convocatòria, control d’assistència, consultes, sistemes de votació (elaboració de qüestionaris / nominatius i anònims, recompte).
2. Aplicacions per a videoconferències
2.1. La BBC: funcions bàsiques d’administrador (allotjar-ho en la comunitat virtual de la reunió, crear sessió, gestionar perfils, pujar documentació, enregistrar sessions …).
2.2. Zoom: funcions bàsiques d’administrador (crear sessió, assignació de perfils, enregistrar sessions…).
3. Equips Teams des de la comunitat virtual. Activació. Principals funcionalitats.
- És capaç de manejar els aspectes bàsics de les comunitats d’aula virtual per a la gestió universitària.
- És capaç d’integrar la BBC i Teams dins la comunitat i d’utilitzar-la per al desenvolupament de reunions en línia usant les funcionalitats bàsiques.
- És capaç d’utilitzar altres eines de videoconferència (Zoom) per a la gestió universitària.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.