Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 25/06/2024 09:30 | 25/06/2024 10:30 | Aula PB SFPIE | |
2 | 02/07/2024 09:30 | 02/07/2024 12:30 | Aula 1.2 SFPIE | |
3 | 09/07/2024 09:30 | 09/07/2024 12:30 | Aula 1.2 SFPIE | |
4 | 12/07/2024 09:30 | 12/07/2024 10:30 | En línia |
- Gonzalez Alcaide, Gregorio
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Gonzalez Teruel, Aurora M.
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Secretari/a de Departament
Que el PDI conega les implicacions relacionades amb la integritat acadèmica que té la utilització de les aplicacions informàtiques d'intel·ligència artificial generativa en les activitats docents i d'investigació que desenvolupa, oferint pautes, eines i exemples per a introduir-lo en la seua pràctica docent (tant per a la planificació de la docència com per a les activitats dirigides a l'alumnat); així com oferir un marc de referència per a un ús ètic i responsable de la intel·ligència artificial generativa en les activitats d'investigació desenvolupades.
Intel·ligència artificial generativa i integritat acadèmica en l'era del postplagi. Marc conceptual i normatiu.
Reptes i oportunitats per a la integració de la intel·ligència artificial generativa en l'educació superior.
Eines d'intel·ligència artificial generativa, integritat acadèmica i pràctica docent. (I) Usos potencials per part del professorat. (II) Pautes i usos recomanats per a les activitats d'avaluació a desenvolupar per l'alumnat.
Eines d'intel·ligència artificial generativa, integritat acadèmica i activitats d'investigació. Polítiques de les principals editorials científiques i organismes d'investigació en relació amb la integritat investigadora.
1. Conéixer el marc normatiu vinculat a la integritat acadèmica en relació amb l'ús de les eines d'intel·ligència artificial generativa per a les activitats docents i d'investigació.
2. Integrar en els instruments que emmarquen la pràctica docent a l'aula (guia docent, programació, rúbriques i instruments d'avaluació de l'assignatura, etc.) la regulació de l'ús de les aplicacions d'intel·ligència artificial generativa.
3. Conéixer les possibilitats oferides per diferents eines d'intel·ligència artificial per a la pràctica docent i la detecció de la seua utilització inapropiada per part de l'alumnat.
4. Disposar d'exemples de referència per a l'ús de les aplicacions d'intel·ligència artificial generativa en les activitats d'avaluació plantejades a l'alumnat.
5. Conéixer els usos potencials i les polítiques de les principals editorials científiques en relació amb l'ús de la intel·ligència artificial generativa.
Se seguirà en tot moment la normativa específica del SFPIE. Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
• Realització de les tasques lliurables així establides per el/la docent.
• Compliment de la normativa del SFPIE respecte a l'assistència.