Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició En línia asíncrona
Llengua Castellà
Durada total 40
Durada en línia asíncrona 40
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2022-2023
Edició 01
Any del pla de formació 2023
Data d'inici del curs 02/10/2023
Data de finalització del curs 19/11/2023
Data d'inici d'inscripció 13/09/2023
Data de finalització d'inscripció 21/09/2023
Perfil professional destinataris
CURS PERFILAT PER AL PERSONAL DELS REGISTRES DE LA UV
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat no UV

ROM 25

Objectius formatius

Entendre l'obligació de relacionar-se electrònicament amb les Administracions públiques.

Analitzar el Punt Accés General (PAGe) i la seua seu electrònica, el Directori DIR3 i el Sistema d'Informació administrativa, així com la seua àrea personalitzada denominada Carpeta Ciutadana

Continguts

1.    Reglament d'actuació i funcionament per mitjans electrònics, Punt d'Accés General i Carpeta ciutadana
2.    Sistemes d'identificació i autenticació de les Administracions públiques
3.    Registre electrònic general
4.    Oficines d'Assistència en Matèria de registre
5.    Notificacions i comunicacions electròniques
6.    Document electrònic, captura, registre, digitalització i emissió de còpies electròniques
7.    Expedient electrònic
8.    Arxiu electrònic
 

Competències que es desenvoluparan

Haver entés les solucions d'identificació i autenticació en les Administracions públiques i el procediment administratiu per mitjans electrònics. El Registre electrònic General, les Oficines d'Assistència en Matèria de Registre, l'expedient electrònic, el document administratiu electrònic i l'emissió de còpies, l'accés a l'expedient, i la conservació i destrucció i documents.
Haver aprés l'arxiu electrònic d'expedients i documents administratius. La constància de documents i actuacions en un arxiu electrònic facilita el compliment de les obligacions de transparència, perquè permet oferir informació puntual, àgil i actualitzada als interessats.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Visualització del 100% dels continguts en línia i la superació de les proves d'avaluació fixades.

Inscripció