Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

• Oficina del Sedi en Campus Blasco Ibáñez

"Repensar el rural" en Montesa

Montesa

Data: 14 de de novembre de 2019 de 16:00 a 20:00. Dijous.

Lloc de realització: Casa de la Cultura de Montesa

Descripció:

El 14 de novembre tindrà lloc la segona cita de la ronda de jornades “Repensar el rural. Sostenibilitat social: noves vies per al rural valencià”, organitzades per la Càtedra AVANT de la Universitat de València. L’objectiu d’aquest cicle és reflexionar sobre el repte demogràfic i els problemes de despoblació als quals s’enfronta el medi rural valencià, fent partícips als assistents mitjançant la reflexió i l’aportació d’idees.

Organitza:

Càtedra AVANT.