Universitat de ValènciaServei d'Informació i Dinamització Logo del portal

La Benvinguda a la Universitat és un punt de trobada de la comunitat universitària que celebrem a l’inici de cada curs, en octubre, per donar a conèixer les iniciatives i els serveis de la Universitat de València, així com també les associacions i els col·lectius d’estudiants.

Com a recurs informatiu, la Benvinguda a la Universitat és un esdeveniment especialment pensat per a l’estudiantat de primer, ja que facilita que us feu una idea general de les iniciatives de suport que teniu al vostre abast i de l’àmplia programació d’activitats que poden complementar la vostra experiència universitària. A la vegada, és també molt interessant per a la resta de l’estudiantat. Sense moure-vos del vostre campus, tindreu l’oportunitat de conèixer millor els serveis que posen recursos i iniciatives a la vostra disposició i les associacions d’estudiants, i implicar-vos en allò que més us interesse. Els serveis i les unitats de la Universitat treballem per facilitar, acompanyar i ampliar la vostra experiència a la Universitat.

A més, la Benvinguda també és una excel·lent ocasió per passar una bona estona amb els vostres nous companys i companyes, integrar-vos de ple en la vida universitària i començar a gaudir d’una experiència enriquidora a la Universitat de València.

La BenvingudaUV és una activitat participativa i oberta, que té presents els valors de la de la Universitat: igualtat, diversitat i sostenibilitat. Està organitzada per la Delegació d’Estudiants mitjançant el Sedi (Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants).

 

Benvinguda a la Universitat 2024

 

La Benvinguda tindrà lloc en els següents dies:

  • 15 d’octubre, al campus de Burjassot, a la plaça central i davant del Museu UV d’Història Natural.
  • 17 d’octubre, al campus dels Tarongers, a l’espai enjardinat entre la Facultat de Dret i l’entrada del carrer Ramon Llull.
  • 22 d'octubre, al campus de Blasco Ibáñez, en la placeta entre l'Espai Vives i l'Aulari III.
  • 24 d’octubre, al campus d’Ontinyent, al pati central.

 

En cada jornada de Benvinguda comptarem amb:

Punt d'informació

              

Punts informatius dels serveis de la Universitat i de les associacions i col·lectius d’estudiants, on podreu conèixer les propostes, activitats i convocatòries previstes per al curs 2024-2025.

  • De 10:00 a 14:00 al campus de Burjassot, dels Tarongers i de Blasco Ibáñez.
  • D’11:00 a 14:00, al campus d’Ontinyent.

Zona d'esbarjo

 
Zona d’esbarjo per prendre una orxata o un granissat de llima, amb música ambiental a càrrec de Somar Kirco. Recordeu passar-vos per la caseta d’organització a recollir el tiquet de consumició (fins a esgotar existències).

 

Hi participen

 

Centre d’Idiomes UV

Museu UV d’Història Natural

PUV Universitat de València

Servei d’Esports

Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi)

Servei de Biblioteques i Documentació

Servei de Cultura Universitària

Servei de Llengües i Política Lingüística

Servei de Relacions Internacionals i Cooperació (Erasmus+ FORTHEM)

Unitat d'Igualtat i Diversitat

Unitat de Qualitat

UVdiscapacitat

UVemprén

UVocupació

UVsostenibilitat - UVcooperació

Assemblea General d’Estudiants (AGE)

Associacions i col·lectius d’estudiants


Estudiantat col·laborador de la Benvinguda

En cadascun dels campus, l’organització de la Benvinguda, a càrrec del Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi), selecciona un grup d’estudiants col·laboradors que realitza tasques de suport durant els dies previs i el dia de la Benvinguda al seu campus.

Per optar a ser estudiant col·laborador, cal haver sigut guia del programa Conèixer la Universitat i mentor o mentora Entreiguals, en algun dels últims dos cursos acadèmics (2022-2023, 2023-2024). En el cas d’Ontinyent, només cal haver estat mentor o mentora Entreiguals.

Les sol·licituds que complisquen els requisits s’ordenaran per ordre d’inscripció per a adjudicar les places disponibles d’estudiant col·laborador de cada campus.

  • Termini de presentació de sol·licituds: del 18 al 23 de setembre de 2024.