Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

La Benvinguda a la UV és un punt de trobada de la comunitat universitària que celebrem a l’inici de cada curs, en octubre, per tal que l’estudiantat de cada campus conega les activitats i els serveis de la Universitat de València i les associacions i col·lectius d’estudiants.

Per què t’interessa?

  • T’ajudarà a conèixer què fan cadascun dels serveis de la Universitat.
  • Podràs descobrir què pots fer a la UV més enllà de les classes.
  • Podràs preguntar els teus dubtes sobre activitats o iniciatives que t’interessen directament al personal de cada servei o membres de les associacions.
  • Perquè és una activitat oberta i participativa, que podràs compartir amb els teus companys i companyes per a celebrar l’inici del curs.

A qui va dirigit?

  • A l’estudiantat de primer, especialment, perquè us fareu una idea general de totes les oportunitats que us ofereix l’experiència universitària.
  • A tot l’estudiantat en general, ja que podreu conèixer millor els serveis i activitats de la Universitat o preguntar sobre allò que més us interesse sense moure-vos del vostre campus.

Quan i on?

  • 15 d’octubre, al campus de Burjassot
    A l’espai enjardinat davant la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació.
    De 10:00 a 14:00.
  • 21 d’octubre, al campus dels Tarongers.
    Entre la Facultat de Dret i l’entrada del carrer Ramon Llull.
    De 10:00 a 14:00.
  • 22 d’octubre, al campus de Blasco Ibáñez.
    A la zona interior entre l’Espai Vives i els aularis I i III.
    De 10:00 a 14:00.
  • 27 d’octubre, al campus d’Ontinyent.
    Al pati central de l’edifici Lluís Vives.
    D’11:00 a 14:00.

Què trobareu?

Punts informatius dels serveis i unitats de la Universitat
T’informaran sobre activitats, recursos i iniciatives per al curs 2026-2027.

Asociaciones

Associacions i col·lectius d’estudiants
Podràs conèixer formes de participar en la vida universitària, segons els teus interessos.

Zona d’esbarjo + orxata o granissat!
Per descansar i compartir una estona, amb l’acompanyament musical de Somar. Recordeu que heu de passar per caseta d’organització a recollir el tiquet de consumició (fins a esgotar existències). 

 

Qui organitza l’activitat?

La BenvingudaUV és una activitat participativa i oberta, que té presents els valors de la de la Universitat: igualtat, diversitat i sostenibilitat. Està impulsada pel Vicerectorat d’Estudis i Qualitat i organitzada pel Sedi-Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants.

 

Està prevista la participació de:  

 

Consell de l’Estudiantat

Associacions i col·lectius d’estudiants

Centre d’Idiomes UV

Museu UV d’Història Natural

Servei d’Esports

Sedi - Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants

Servei de Bibilioteques i Documentació

UVCultura – UVSocietat (Servei de Cultura Universitària)

Servei de Llengües i Política Lingüística

La Llibreria de la Universitat (Servei de Publicacions)

Erasmus+ FORTHEM (Servei de Relacions Internacionals i Cooperació)

Unitat d'Igualtat i Diversitat

Unitat de Qualitat

UVdiscapacitat

UVemprén

UVocupació – UV pràctiques (ADEIT)

UVsostenibilitat - UVcooperació

 

Estudiantat col·laborador de la Benvinguda

 

En cadascun dels campus, l’organització de la Benvinguda, a càrrec del Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi), selecciona un grup d’estudiants col·laboradors que realitza tasques de suport durant els dies previs i el dia de la Benvinguda al seu campus.

Per optar a ser estudiant/a col·laborador/a de la Benvinguda, cal haver participat en alguna de les següents iniciatives durant el curs passat (2025-2026):

  • Conèixer la Universitat (com a guia).
  • Conèixer els màsters (com a estudiant col·laborador).
  • Mentoria Entreiguals (com a mentor/a).
  • Benvinguda a la Universitat (com a estudiant/a col·laborador/a).

Les sol·licituds que complisquen els requisits s’ordenaran per ordre d’inscripció per a adjudicar les places disponibles d’estudiant col·laborador de cada campus.

  • Termini de presentació de sol·licituds: pendent
  • Accés a la sol·licitud (disponible quan estiga obert el termini).