Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

Conferència 'La Dama d’Elx. Dades i mites’, a càrrec de Carmen Aranegui

La Dama d'Elx, Museu Arqueològic Nacional.

Data: 23 de d’octubre de 2019 de 18:00 a 19:00. Dimecres.

Lloc de realització: Facultat de Geografia i Història, sala Palmireno (Blasco Ibáñez 28, València)

Descripció:

L’arqueòloga valenciana relatarà, en el marc de les activitats organitzades dins del programa Alumni Comparteix, els secrets de la recerca arqueològica, les circumstàncies del descobriment l’any 1897 i el fetitxisme suscitat per una obra que ha estat definida per hispanistes romàntics, intel·lectuals i artistes com a “l’essència d’Espanya”: la Dama d'Elx. L’entrada és lliure fins a completar l’aforament.

Organitza:

Alumni UV

Fundació General de la Universitat de València.

Contacta: amics@uv.es

Més informació: