Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Oficina del Sedi en Campus Blasco Ibáñez

Diversitat, arts escèniques i gestió

Jornada diversidad
Període de l'esdeveniment:
  • 14 de de novembre de 2019 de 09:00 a 13:30. Dijous.
  • 15 de de novembre de 2019 de 10:00 a 13:30. Divendres.

Lloc de realització: Hall Facultat d'Economia i Centre Cultural La Nau

Descripció:

Estudiants de quart curs del grau de Turisme de la Facultat d’Economia de la Universitat de València organitzen unes jornades acadèmic-professionals amb títol “Diversitat, arts escèniques i gestió”.

Aquestes jornades, dirigides a estudiants, professionals, professors i públic en general i que tenen com a objectiu reflexionar i interioritzar la diversitat existent en la societat i la possibilitat de transmetre-la a través de les arts escèniques, tindran lloc els dies 14 i 15 de novembre en la Facultat d’Economia i en el Centre Cultural La Nau respectivament.

Inscripció

Organitza:

Grau de Turisme de la Facultat d’Economia.

Contacta: jornadasdivers@uv.es

Més informació: