Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

Jornades de la Universitat per la Inclusió

Imatges de l'exposició 'Slow E_Motion' de la Fundació Asindown.

Període de l'esdeveniment: De 2 de de desembre de 2019 a 9 de de desembre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 09:00 a 18:00.

Lloc de realització: Universitat de València

Descripció:

Amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, la Universitat de València celebra del 2 al 9 de desembre les Jornades per la Inclusió ‘Som iguals, som diferents’.

UVdiscapacitat ha organitzat una trentena d’activitats entre tallers, conferències, taules redones, un mercat solidari instal·lat al vestíbul de la Facultat de Medicina i Odontologia, una exposició realitzada per Asindown al hall de Psicologia, i diverses activitats lúdiques.

L'objectiu és visibilitzar l'equiparació d'oportunitats en la diversitat.

Organitza:

UVdiscapacitat