Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

Mi nombre es gladiador. El món de la gladiatura al cinema

UNISOCIETAT Bétera

Data: 30 de d’octubre de 2019 de 19:00 a 20:30. Dimecres.

Lloc de realització: Castell de Bétera

Descripció:

Conferència del programa Universitat i Societat de Bétera, a càrrec del professor Antonio C. Ledo Caballero.

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i Societat de Bétera. Obert a tot el públic.

Aquest cicle pretén complementar l’oferta formativa d'Unisocietat.

El programa Universitat i Societat sorgeix per l’aposta de l’Ajuntament de Bétera, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la seua comarca, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament de Bétera, Caixa Popular i la Diputació de València..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: