Logo de la Universitat de València Logo del portal

  •  Estudiants de la Universitat de València

Cens d'associacions i col·lectius d'estudiants

 


Què és el Cens d'Associacions i Col·lectius d'estudiants de la Universitat de València?
El Cens de Col·lectius i Associacions d’Estudiants de la Universitat de València té com a finalitat aplegar les iniciatives de participació de l’estudiantat de la Universitat de València, donar-les visibilitat i facilitar el seu accés als recursos i serveis que la Universitat ha disposat per a la promoció de la participació activa en els àmbits sociocultural i de representació.
Qui pot inscriure's?

a) Associacions d’estudiants legalment constituïdes formades per estudiants de la Universitat de València que tinguen com a finalitat principal el desenvolupament d’activitats socioculturals o de representació estudiantil a la Universitat de València

b) Col·lectius formats per, almenys, tres estudiants de la Universitat de València que tinguen com a fi específic el desenvolupament d’activitats socioculturals o de representació estudiantil a la Universitat de València i que no estiguen constituïts legalment com associació

c) Associacions no universitàries legalment constituïdes que disposen d’un col·lectiu o secció de, almenys, tres estudiants de la Universitat de València com a socis actius, sempre que les activitats d’aquests es desenvolupen en el marc de la Universitat de València.

Per a que serveix?

- Promoció i dinamització de l’associacionisme: Els col·lectius i associacions poden rebre assessorament per part del personal tècnic del Sedi en aspectes com la gestió, participació democràtica, aprofitament de recursos, desenvolupament de projectes,...

- Ajudes: estar inscrit al Cens es requisit per a optar a convocatòries d’ajudes econòmiques per a projectes socioculturals, projectes de cooperació i projectes socioculturals en el marc de Març per la Igualtat.

- Cessió d’espais: La Universitat disposa de despatxos en el campus dels Tarongers per a ús dels col·lectius i associacions censades que s’adjudiquen mitjançant una convocatòria.

- Ús d’instal·lacions: Els col·lectiu i associacions censades poden fer ús de la sala de reunions del Sedi (Aulari III, campus de Blasco Ibáñez). així mateix, poden disposar en condicions especials d’altres espais de la Universitat de València per a l’organització d’actes o activitats 

Inscripció, actualització o baixa
Inscripció

Cal presentar la sol·licitud i la documentació que corresponga segons els tipus de col·lectiu per registre i adreçada al Sedi - Blasco Ibáñez. Fitxa de sol·licitud i fitxa informativa [PDF] [DOC]

Documentació:

en cas de “a) Associacions d’estudiants legalment constituïdes”:

  • Relació actualitzada de les persones que formen la Junta Directiva.
  • Document oficial que acredita la seua inscripció en el Registre Autonòmic d’Associacions de la Comunitat Valenciana.
  • Fotocòpia de l’acta fundacional.
  • Fotocòpia dels Estatuts.
  • Fotocòpia del codi d’identificació fiscal.
en cas de “b) Col·lectius”:
  • Acta de la reunió en la qual tots els membres del col·lectiu subscriuen la constitució del mateix [Model d'acta]
  • Llista d’estudiants membres del col·lectiu [Model de llista]
en cas de “c) Associacions no universitàries legalment constituïdes”:
  • Fotocòpia dels Estatuts de l’associació.
  • Fotocòpia d’acta de constitució del col·lectiu universitari.
  • Relació actualitzada dels membres de la Junta Directiva de l’associació.
  • Document oficial que acredita la seua inscripció en el Registre Autonòmic d’Associacions de la Comunitat Valenciana.
  • Certificació expedida pel secretari o president de l’entitat, autoritzant l’existència d’una secció o col·lectiu en l’associació formada per estudiants de la Universitat de València la finalitat de la qual és el desenvolupament d’activitats socioculturals o de representació estudiantil en el marc de la Universitat de València.
  • Fotocòpia del CIF (codi d’identificació fiscal).
  • Llista d’estudiants membres del col·lectiu [Model de llista]
Actualització de dades

Cal presentar un document amb l’actualització de les dades sempre que hi haja algun canvi en la composició, ubicació o naturalesa del col·lectiu o associació, i en qualsevol cas, una vegada cada dos anys per a no causar baixa en el cens. Cal presentar la fitxa d’actualització i la documentació que corresponga per registre i adreçada al Sedi - Blasco Ibáñez. [Accediu a la sol·licitud d’actualització PDF, DOC]

Baixa en el cens

Cal presentar la sol·licitud de baixa i la documentació que corresponga per registre i adreçada al Sedi - Blasco Ibáñez. [Accediu a la sol·licitud de baixa PDF, DOC]

Cercador d'associacions i col·lectiu inscrites al Cens

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies