Art i creativitat per a sensibilitzar
- Economia Aplicada
- 17 de juny de 2021

La directora de la Càtedra Interuniversitària de la Nova Transició Verda en la Universitat de València, Aurora Pedro ha iniciat col·laboració amb l'artista visual Rafa de Corral i el fotògraf Fernando Ricón.
Tots dos són membres del Col·lectiu Sporting Club de Russafa a València i tenen una àmplia trajectòria en les seues respectives especialitats.
Aquesta col·laboració s'emmarca en el desenvolupament i preparació d'un concurs de creativitat artística que es convocarà pròximament entre estudiants universitaris. L'objectiu d'aquest concurs és utilitzar l'art com a element de sensibilització i reflexió entorn de la necessitat d'avançar en el procés de transició verda en turisme. La importància d'aquest sector en l'economia espanyola avala aquest tipus d'activitat que podria ampliar-se a altres sectors econòmics en futures edicions.
Aquesta acció s'emmarca dins de les activitats aprovades en la Comissió Mixta per a enguany. S'espera publicar les bases definitives en breu.
Arxivat en: Economia Aplicada , Càtedres , Cultura i societat valenciana