MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Habilitats directives i de direcció d'equips
  • Codi:40099
Crèdits 5
Caràcter Obligatori

Grups P1

Periode lectiu
Data d'inici 13/09/2021
Data de finalització23/12/2021
Examens
Data convocatòria 112/01/2022
Data convocatòria 206/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts09:0014:00AULA INFORMÀTICA S517 (Dual) AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
CRUZ ROS, SONIAE0Direcció d'Empreses 'Juan José Renau Piqueras' UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
CRUZ ROS, SONIAT0Direcció d'Empreses 'Juan José Renau Piqueras' UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
Agudo Pereira, José Juan-AutónomoDirector de programas
López Fernández, Dámaris-UISCADEDirectora Academia de Arte

Grups P2

Periode lectiu
Data d'inici 13/09/2021
Data de finalització23/12/2021
Examens
Data convocatòria 112/01/2022
Data convocatòria 206/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDilluns15:3020:30AULA S504 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
COMECHE MARTINEZ, JOSE MANUELE0Direcció d'Empreses 'Juan José Renau Piqueras' UV PROF. PERMANENT LABORAL PPL UV
COMECHE MARTINEZ, JOSE MANUELT0Direcció d'Empreses 'Juan José Renau Piqueras' UV PROF. PERMANENT LABORAL PPL UV
Agudo Pereira, José Juan-AutónomoDirector de programas
López Fernández, Dámaris-UISCADEDirectora Academia de Arte