MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Comunicació corporativa
  • Codi:40102
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 29/01/2024
Data de finalització17/05/2024
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 227/05/2024
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDilluns15:3020:30AULA O36 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSEA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SERIC -, MAJAA0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSEE0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SERIC -, MAJAE0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSET0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SERIC -, MAJAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
Ozretic Dosen, Durdana-Universidad de ZagrebCatedrática de Universidad
Palacios Rodríguez, José Francisco-Sociedad de Centros Comerciales de EspañaGerente