MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Missatge i planificació de mitjans
  • Codi:40105
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 29/01/2024
Data de finalització17/05/2024
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 206/06/2024
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
I0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous15:3020:30AULA O36 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
HERNANDEZ FERNANDEZ, MARIA ASUNCIONA0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
ROYO VELA, MARCELOA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
HERNANDEZ FERNANDEZ, MARIA ASUNCIONI0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
ROYO VELA, MARCELOI0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
García Morano, Julián-Zenith BR MediaDirector de servicios al cliente
Safont Valero, Mª Ángeles-Havas MediaDigital Account Director
Sánchez Gil, Javier-Havas MediaJefe de Cuentas