MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Gestió de projectes d'investigació comercial
  • Codi:40110
Crèdits 5
Caràcter Optativa
Periode lectiu
Data d'inici 02/02/2026
Data de finalització28/04/2026
Examens
Informació no disponible
Subgrup
  • Grup Aula informàtica PT-I
    CastellàFranja: 02/02/2026-02/02/2026Dies: DillunsInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 09/02/2026-09/02/2026Dies: DillunsInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 16/02/2026-16/02/2026Dies: DillunsInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 23/02/2026-23/02/2026Dies: DillunsInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 02/03/2026-02/03/2026Dies: DillunsInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 09/03/2026-09/03/2026Dies: DillunsInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 30/03/2026-30/03/2026Dies: DillunsInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 31/03/2026-31/03/2026Dies: DimartsInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 16/04/2026-16/04/2026Dies: DijousInici: 18:00Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 28/04/2026-28/04/2026Dies: DimartsInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTAfegir al teu calendari (ics)
  • Grup Seminari PT-E
Professor/a Subgrup Departament Categoria