MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Dissenys d'investigació causal
  • Codi:40114
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 01/02/2021
Data de finalització21/05/2021
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 228/05/2021
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
I0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous16:0021:00AULA O36 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
TOMAS MIGUEL, JOSE MANUELE0Metodologia de les Ciències del Comportament UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
TOMAS MIGUEL, JOSE MANUELI0Metodologia de les Ciències del Comportament UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Ruiz de Maya, Salvador-Universidad de MurciaCatedrático de Universidad