MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Dissenys d'investigació causal
  • Codi:40114
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 31/01/2022
Data de finalització20/05/2022
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 227/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
I0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous15:3020:30AULA O36 AULARI OEST
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDivendres16:0020:30AULA S507 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
TOMAS MIGUEL, JOSE MANUELE0Metodologia de les Ciències del Comportament UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
TOMAS MIGUEL, JOSE MANUELI0Metodologia de les Ciències del Comportament UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Ruiz de Maya, Salvador-Universidad de MurciaCatedrático de Universidad