MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Decisions estratègiques en màrqueting
  • Codi:42049
Crèdits 4
Caràcter Obligatori

Grups P1

Periode lectiu
Data d'inici 13/09/2021
Data de finalització23/12/2021
Examens
Data convocatòria 110/01/2022
Data convocatòria 209/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous09:0014:00AULA INFORMÀTICA S517 (Dual) AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
SANCHEZ GARCIA, MARIA ISABELA0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
VILA LOPEZ, NATALIA MELANIAA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SANCHEZ GARCIA, MARIA ISABELT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
VILA LOPEZ, NATALIA MELANIAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Lorente Ayala, José Miguel-Banco Santander. S.A.Director de Instituciones Territorial

Grups P2

Periode lectiu
Data d'inici 13/09/2021
Data de finalització23/12/2021
Examens
Data convocatòria 110/01/2022
Data convocatòria 209/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous15:3020:30AULA S504 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
SANCHEZ GARCIA, MARIA ISABELA0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
VILA LOPEZ, NATALIA MELANIAA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SANCHEZ GARCIA, MARIA ISABELT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
VILA LOPEZ, NATALIA MELANIAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Lorente Ayala, José Miguel-Banco Santander. S.A.Director de Instituciones Territorial