Objectius
- Anàlisi cognitiva del procés de resolució de problemes d'estimació de grans quantitats. En aquest sentit ens centrem, fonamentalment en aspectes lligats al rendiment, la flexibilitat i l'adaptabilitat. Els estudis es desenvolupen tant amb estudiants d'educació obligatòria com amb futurs docents.
- Anàlisi afectiva del procés de resolució de problemes, en particular, ens interessa abordar l'estudi de l'impacte d'aspecte afectius i motivacionals en el procés de resolució de problemes matemàtics. Els estudis es desenvolupen tant amb estudiants d'educació obligatòria com amb futurs docents.
- Anàlisi cognitiva i afectiva del procés de plantejament de problemes matemàtics per part de futurs docents.
- Elaboració d'estudis sobre la història de l'àlgebra i el seu ensenyament en l'àlgebra àrab clàssica i en els segles XVI, XVII i XVIII a Espanya.
- Producció de materials d'ensenyament per a la resolució de problemes, aritmètica, àlgebra, modelització i raó i proporció, dirigides als nivells de l'educació primària i secundària.