
Alumni Comparteix és un projecte en el qual els antics alumnes ofereixen activitats a la resta generant sinergies i intercanvis d'aprenentatges
- Adreçat a AlumniUV Premium / AlumniUV Basic / Públic en general
- Inscripció, https://go.uv.es/0wLFWpu
La ruta que es presenta és una proposta més que convida a l'observació i a la reflexió sobre uns fets que van succeir en uns llocs concrets. És una ruta amb connotacions arqueològiques: utilitza els vestigis materials i “desenterra” les històries que romanen ocultes. I no deixa de ser una ruta que reivindica la protecció activa d'un patrimoni oblidat que, fins fa poc, mancava de la més mínima senyalització.
**Jose Mª Azcárraga Testor** forma part del col·lectiu Alumni UV, es Biòleg i va ser professor de l'Institut Lluis Vives i professor associat a la Universitat de València dins del Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials). En 2006 va encetar unes rutes guiades per la València republicana i ha estat promotor de publicacions i exposicions centrades en la memòria històrica, la República i la Guerra Civil.
Data 30 d’octubre de 2025 de 17:00 a 18:00. Dijous.
Torres dels Serrans
Plaça dels Furs, s/n
Valencia (46003)
AlumniUV.