La Càtedra d'Empresa Familiar de la Universitat de València compta amb sis organitzacions que col·laboren externament en la seua missió de generar i difondre coneixement.
PROMOTORS
L'Associació Valenciana d'Empresaris (AVE) és una associació de caràcter voluntari i sense ànim de lucre, l'objectiu del qual és promoure el desenvolupament socioeconòmic i la integració territorial de la Comunitat Valenciana i d'Espanya.
|
|
La seua missió és la formació d'empresaris, directius i emprenedors i el foment del lideratge, l'esperit emprenedor i la cultura de l'esforç. EDEM, Llançadora i Angels constitueixen Marina d'Empreses: un gran ecosistema empresarial, capaç d'atraure i desenvolupar talent; i una aposta per la creació de riquesa, ocupació i foment de l'emprenedoria.
|
|
L'Institut Valencià per a l'Estudi de l'Empresa Familiar-IVEFA és l'espai i la veu de l'empresa familiar. Una associació empresarial independent i sense ànim de lucre, l'objectiu del qual és ajudar les empreses familiars a prosperar en les seues activitats, facilitar el seu desenvolupament professional i protegir els seus interessos econòmics. A més d'acompanyar-les en els trànsits generacionals i secundar-les en la prevenció de conflictes familiars.
|
|
Interlocutor de referència de l'empresa familiar davant les Administracions, institucions, mitjans de comunicació i la societat en general.
|
|
La Universitat de València té com a missió formar professionals competents en l'àmbit europeu i fomentar una investigació de prestigi i d'impacte internacional que contribuïsca al desenvolupament de la nostra societat. La formació i la investigació fomenten les tasques que també realitza en l'àmbit de difusió de la ciència i la cultura i en la reafirmació dels valors democràtics de la societat en general, i de la valenciana en particular.
|
PATROCINADORS
És una signatura de referència en el sector legal caracteritzada per la seua implicació i compromís amb la qualitat i l'excel·lència en el servei al client.
|
|
CaixaBank és el grup financer líder a Espanya i un dels més importants de Portugal, on controla el 100% de BPI, amb un model de banca universal socialment responsable que aposta per un servei pròxim i de qualitat. El banc té al voltant de 21 milions de clients en el mercat ibèric, la major xarxa comercial de la península, amb unes 6.300 oficines i 15.400 caixers automàtics, i el lideratge en banca digital amb 10 milions de clients digitals. Gràcies al seu model d'especialització, amb una proposta de valor de productes i serveis adaptada per a cada segment, CaixaBank és una referència per al teixit empresarial, així com per a comerços, negocis, autònoms i emprenedors. |