Logo de la Universitat de València Logo Càtedra de privacitat i transformació digital Microsoft-UV Logo del portal

Director de la Càtedra Privacitat i Transformació Digital és nominat als Premis ENATIC 2022 en la categoria Millor Jurista Digital

  • 3 de novembre de 2022
Ricard Martínez

El reconeixement s'entregarà en el X Congrés Internacional de Dret Digital d’ENATIC. El resultat dependrà de la seua Junta Directiva i el resultat d'una votació en línia oberta.

El director de la Càtedra Privacitat i Transformació Digital Microsoft-Universitat de València, professor Ricard Martínez Martínez, va ser proposat per als premis ENATIC 2022 en la categoria Millor Jurista Digital.

La seua candidatura va ser proposada per la Junta Directiva d'Associació d'Experts Nacionals de l'Advocacia TIC ENATIC - Advocacia Digital. El 40% de la decisió es realitza a través d'una votació en línia oberta. Es podrà realitzar fins al 10 de novembre a les 23.59 en la web de ENATIC-Advocacia Digital

L'acadèmic va assenyalar estar honrat per la candidatura, que, a més, comparteix amb l'advocada Noemí Brito Izquierdo i l'advocat Pablo García Mexía, tots dos especialistes en dret relacionat en matèries digitals.

“El perfil de les persones proposades situa la «datificació centrada en la dignitat humana» que acompanya a l'estratègia europea de transformació digital en el centre del debat”, va dir el professor Martínez. “Anime a votar perquè siga com fora el resultat guanya la reivindicació d'un col·lectiu professional que cada dia treballa a edificar les bases que sustenten el nostre futur”, va explicar.

L’entrega del guardó formarà part del X Congrés Internacional de Dret Digital que organitza ENATIC, el que es durà a terme el 24 de novembre a Madrid.