Logo de la Universitat de València Logo Càtedra de Tributació Autonòmica Logo del portal

La Càtedra de Tributació Autonòmica participa en l'informe sobre l'impacte econòmic del Grup Cajamar

  • 2 de maig de 2022

Amadeo Fuenmayor i Rafael Granell, director i membre de la Comissió Mixta de la Càtedra, respectivament, han col·laborat en la publicació de l'informe del projecte "Impacte Econòmic del Grup cooperatiu Cajamar".

Imatge de la portada de l'informe

Aquest informe té com a objectiu actualitzar els dos informes relatius a l'impacte econòmic del Grup cooperatiu Cajamar que es van fer l'any passat amb dades de 2020, amb la informació corresponent a l'exercici 2021.

Els resultats de l'informe recullen quantitativament els impactes econòmics que té sobre els ingressos públics, la renda i l'ocupació el finançament atorgat pel Grup cooperatiu Cajamar (GCC) a famílies i empreses, així com la pròpia activitat del GCC. A més, en l'informe s'exposa la distribució regional dels impactes econòmics totals del Grup Cajamar.

L'equip investigador autor de l'informe forma part de la Universitat de València i de l'IVIE (Institut Valencià d'Investigacions Econòmiques):
Joaquín Maudos (IVIE i Universitat de València).

  • Eva Benages (IVIE i Universitat de València).
  • Amadeo Fuenmayor (Universitat de València, director de la Càtedra de Tributació Autonòmica UV).
  • Rafael Granell (Universitat de València, membre de la Càtedra de Tributació Autonòmica UV).
  • Mª Cruz Ballesteros González (IVIE)
  • Belén Miravalles Pérez (IVIE)

Web de la Càtedra de Tributació Autonòmica

Link a la notícia

Llig l'informe "Impacte Econòmic del Grup cooperatiu Cajamar" en la web de l'IVIE

Llig i descarrega l'informe "Impacte Econòmic del Grup cooperatiu Cajamar" (PDF)