Universitat de ValènciaFundació General UValumniuv Logo del portal

Foto dels intèrprets
Elena Font, piano
Presencial

Serenates 2026. Concert. Centre Cultural La Nau

 

Serenates 2026

Els somnis de Ravel

Elena Font, piano

 

Els somnis de Ravel naix com una exploració íntima i profundament personal del món sonor de Maurice Ravel. La música es converteix ací en una pregunta oberta on batega una inquietud: què somiava Ravel? Quins personatges habitaven la seua imaginació? Quines formes prenien els seus afectes, la seua memòria i el seu desig?

En aquest recorregut, Ravel dialoga amb Claude Debussy i Manuel de Falla, tres universos que, encara que contemporanis, revelen llenguatges profundament singulars: Debussy desplega una llibertat harmònica de gran subtilesa, mentre que Falla encarna la força rítmica i una escriptura arrelada en allò que és popular.

La temporada 2025-2026 ofereix, a més, un marc especialment significatiu: la commemoració del 150 aniversari del naixement de Ravel i de Falla

 

Venda d’entrades a http://www.latenda.es/entrades o a la Tenda del Centre Cultural La Nau (PVP 5,00 €). Localitats no numerades

Programa [+]

 

 

Data 21 de juny de 2026 de 22:00 a 12:30. Diumenge.

 
 
Lloc de realització

Claustre. Centre Cultural La Nau

Carrer de la Universitat, 2

València (46003)

 
Organitza

Organitzen:

Universitat de València. Generalitat Valenciana-Institut Valencià de Cultura

Patrocinen/col·laboren:

Diputació de valència, àrea de cultura. Ajuntament de València, Valencia Music City, Palau de la Música de València, Orquestra de València, Escola D'art i Superior de Disseny de València, Fundació General de la UV, European Festivals Association.

 
pam@uv.es

 
Més informació