Les facultats de Ciències Socials i de Formació del Professorat acullen el 13 de novembre un fòrum d’ocupació amb empreses, tallers i taules redones.
Els Fòrums d’Ocupació de la Universitat de València segueixen amb una nova jornada dedicada als àmbits social i educatiu. El pròxim dijous, 13 de novembre, les Facultats de Ciències Socials i de Formació del Professorat acolliran una cita d’orientació professional i contacte amb entitats, emmarcada en el programa dels Fòrums d’Ocupació de la UV.
Organitzats per la Universitat de València, a través de la Fundació ADEIT i del servei UVocupació, i impulsats des del Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació, aquests fòrums tenen com a objectiu fomentar la inserció laboral i acostar el talent universitari al món empresarial.
El fòrum reunirà entitats públiques i privades de l’àmbit de la intervenció social i de l’educació, que donaran a conéixer els perfils més demandats i les oportunitats de desenvolupament professional. El programa inclourà taules redones i tallers pràctics per a orientar l’estudiantat sobre els reptes actuals del sector i les competències més valorades en el mercat laboral.
Data 13 de novembre de 2025. 24h. Dijous.
acultats de Ciències Socials i de Formació del Professorat – Universitat de València
Av. dels Tarongers, S/N
Valencia (46022)


