
Ahir va tindre lloc l’acte de lliurament dels Premis a l’Excel·lència Acadèmica de la Generalitat Valenciana, un reconeixement que distingeix els millors expedients de les universitats públiques de la Comunitat Valenciana.
En aquesta edició, les nostres alumnes Alexandra Flesariu i Covadonga Pérez van ser guardonades pels seus excel·lents resultats acadèmics en el Grau en Odontologia de la Universitat de València.
Covadonga Pérez, actualment alumna del Postgrau d’Especialització en Ortodòncia (22a edició), va rebre el premi corresponent al curs acadèmic 2023-2024. Per la seua banda, Alexandra Flesariu, que cursa el Màster de Formació Permanent Avançat en Pròtesi Dental (29a edició), va ser reconeguda pel seu expedient acadèmic del curs 2024-2025.
La degana de la Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València, Amparo Ruiz, i la vicedegana d’Odontologia, Vanessa Paredes, van acompanyar ambdues alumnes en aquest emotiu acte, celebrat al Palau de la Música de València.
Des de ClíniquesUV volem traslladar la nostra més sincera enhorabona a Alexandra i Covadonga per aquest merescut reconeixement al seu esforç, dedicació i excel·lència acadèmica.
Imatges:










