
Jaime Sebastiá Rico, Nutricionista de la Clínica Universitària de Nutrició, Activitat Física i Fisioteràpia, ha publicat un nou article científic, titulat "Nitric Oxide in the Field: Prevalence and Use of Nitrates by Dietitians and Nutritionists in Spanish Elit Soccer" en la revista Nutrients.
Este estudi proporciona una visió sobre l'ús de nitrats com a suplement dietètic en el futbol d'elit espanyol, destacant la falta de consistència i estandardització en la seua aplicació. Les troballes tenen implicacions significatives per al desenvolupament de millors pràctiques i pautes per a l'ús de nitrats en el futbol professional, amb un enfocament en la consistència, estandardització i optimització dels beneficis de rendiment.
Si desitges conéixer els detalls i descobrir més sobre la connexió entre la nutrició i el rendiment esportiu d'elit, et convidem a llegir l'article complet https://www.mdpi.com/2072-6643/15/24/5128