Logo de la Universitat de València Logo Oferta Científic Tecnològica Logo del portal

Descripció

Engagement, emprenedoria i ocupabilitat de diplomats amb diversitat funcional. En aquesta línia s'estan realitzant entre altres temes investigacions sobre emprenedoria, amb 3 tesis doctorals, dues d'elles becades amb programes de formació predoctoral de Ministeri d'Educació i de Conselleria d'Educació, GVA. També es col·labora amb EVAP (Associació d'Empresàries i Professionals de València) en aquesta temàtica i amb l'equip del Prof. Lorenzo Revuelto, del grup d'investigació en estratègia de recursos humans, gestió del coneixement i comportament innovador i emprenedor- RRHHCIRO (UV). Una part molt important en aquesta línia són les col·laboracions amb el grup Grup d'Estudis Socials Intervenció i Innovació - GESinn de la UV, dirigit pel professor Jose Javier Navarro-Pérez. Es tracta del suport metodològic en el disseny, desenvolupament i avaluació de protocols orientats al diagnòstic i/o la intervenció en entorns essencialment vulnerables. Ja siga en contextos de violència de gènere com a abús infantil.

  • Reyes, B., Georgieva, S., Martínez-Gregorio, S., De los Santos, S., Galiana, L. y Tomás, J.M. (2021). Assessment of learning strategies with the ACRA and the Brief-ACRA scales: Competitive models, measurement invariance, and prediction of academic achievement in secondary elementary students from the Dominican Republic. Psicodidáctica, 26(10), 1-9. 
  • Martinez-Gregorio, S. y Oliver, A. (in press). Measuring Entrepreneurial Intention in Secondary Education: Validity evidence for the EIQ. Journal of Psychoeducational Assessment
  • Martínez-Gregorio, S., Badenes-Ribera, L., y Oliver, A. (2021). Effect of entrepreneurship education on entrepreneurship intention and related outcomes in educational contexts: a meta-analysis. The International Journal of Management Education, 19(3), 100545.
  • Martínez-Gregorio, S., Badenes-Ribera, L., y Oliver, A. (2021). Effect of entrepreneurship education on entrepreneurship intention and related outcomes in educational contexts: a meta-analysis. The International Journal of Management Education, 19, 100545. Doi: 10.1016/j.ijme.2021.100545. 
  • Navarro-Pérez, JJ; Oliver, A.; Carbonell, A.; Schneider, BH. (2020) Effectiveness of a Mobile App Intervention to Prevent Dating Violence in Residential Child Care. Psychosocial Intervention doi.org/10.5093/pi2020a3 Q1
  • Fernandez, I.; Enrique, S.; De los Santos, S:; Tomás, J. M. (2020) Can engagement and burnout be distinguished? A study in a representative sample of teachers. TPM - Testing, Psychometrics, Methodology in Applied Psychology, 27, pp. 71 - 84 . ISSN: 1972-6325.
  • Tomás, J. M., Gutiérrez, M., Hernández, M. y Georgieva, S. (2020) The effects of self-efficacy, hope, and engagement on the academic achievement of secondary education in the Dominican Republic. Psychology in The Schools, 57, pp. 191 - 203 . ISSN: 0033-3085
  • Navarro-Pérez, JJ; Carbonell, A.; Oliver, A. (2019). The Effectiveness of a Psycho-educational App to Reduce Sexist Attitudes Among Adolescents. Psychodidactics, DOI: 10.1016/j.psicod.2018.07.002, Q1.
Paraules clau

compromís organitzacional, burnout, emprenedoria

Classificació Frascati