Logo de la Universitat de València Logo Oferta Científic Tecnològica Logo del portal

Descripció

Una revisió sistemàtica és una revisió objectiva d'una pregunta formulada de manera clara per a la resposta de la qual cal integrar els estudis empírics que s'han dut a terme sobre ella. El seu objectiu és acumular de manera sistemàtica i objectiva les evidències obtingudes en els estudis empírics sobre un determinat problema. Per tant, les revisions sistemàtiques són estudis secundaris que sintetitzen la informació científica disponible a través de mètodes rigorosos i explícits, la qual cosa permet estalviar temps als professionals de les Ciències Socials i la salut i els ofereix una panoràmica del que les evidències científiques diuen respecte als estudis en promoció de qualitat de vida.

  • Martínez-Gregorio, S., Badenes-Ribera, L., y Oliver, A. (2021). Effect of entrepreneurship education on entrepreneurship intention and related outcomes in educational contexts: a meta-analysis. The International Journal of Management Education, 19, 100545. Doi: 10.1016/j.ijme.2021.100545. 
  • Badenes-Ribera, L., Molla-Esparza, C., Longobardi, C., Sánchez-Meca, J., y Fabris, M. A. (2021). Homicide as a Source of Posttraumatic Stress?: A Meta-Analysis of the Prevalence of Posttraumatic Stress Disorder After Committing Homicide. Journal of Traumatic Stress, 34, 345-356. Doi: 10.1002/jts.22630. 
  • Ventura, S., Badenes-Ribera, L., Herrero, R., Cebolla, A., Galiana, L., y Baños, R. M. (2020). Virtual Reality as a Medium to Elicit Empathy: A Meta-Analysis. Cyberpsychology Behavior and Social Networking. 23, 667-676. Doi: 10.1089/cyber.2019.0681.
  • Rubio-Aparicio, M., Badenes-Ribera, L., Sánchez-Meca, J., Fabris, M., y Longobardi, C. (2020). A Reliability Generalization Meta-analysis of self-report measures of Muscle Dysmorphia. Clinical Psychology-Science and Practice, 27, e12303. 2020. Doi: 10.1111/cpsp.12303. 
  • Longobardi, C., Badenes-Ribera, L., Fabris, M. A., Martinez, A., y McMahon, S. (2019). Prevalence of Student Violence Against Teachers: A Meta-Analysis. Psychology Of Violence, 9, 596-610. Doi: 10.1037/vio0000202.
  • Longobardi, C., y Badenes-Ribera, L. (2019). The relationship between animal cruelty in children and adolescent and interpersonal violence: A systematic review. Aggression and Violent Behavior, 46, 201-211. Doi: 10.1016/j.avb.2018.09.001. 
  • Badenes-Ribera, L., Sánchez-Meca, J., y Longobardi, C. (2019). The Relationship Between Internalized Homophobia and Intimate Partner Violence in Same-Sex Relationships: A Meta-Analysis. Trauma, Violence and Abuse, 20, 331-343. Doi: 10.1177/1524838017708781
  • Badenes-Ribera, L., Rubio-Aparicio, M., Sánchez-Meca, J., Fabris, M. A., y Longobardi, C. (2019). The association between muscle dysmorphia and eating disorder symptomatology: A systematic review and meta-analysis. Journal of Behavioral Addictions, 8, 351-371. Doi: 10.1556/2006.8.2019.44.
  • Badenes-Ribera, L., Fabris, M. A., y Longobardi, C. (2018). The relationship between internalized homonegativity and body image concerns in sexual minority men: a meta-analysis. Psychology and Sexuality, 9, 251-268. Doi: 10.1080/19419899.2018.1476905. 
  • Longobardi, C., y Badenes-Ribera, L. (2017). Intimate Partner Violence in Same-Sex Relationships and The Role of Sexual Minority Stressors: A Systematic Review of the Past 10 Years. Journal of Child and Family Studies, 26, 2039-2049. Doi: 10.1007/s10826-017-0734-4. 
  • Badenes-Ribera, L., Bonilla-Campos, A., Frias-Navarro, D., Pons-Salvador, G., y Monterde-i-Bort, H. (2016). Intimate Partner Violence in Self-Identified Lesbians: A Systematic Review of Its Prevalence and Correlates. Trauma, Violence and Abuse, 17, 284-297. Doi: 10.1177/1524838015584363.
  • Badenes-Ribera, L., Frias-Navarro, D., Bonilla-Campos, A., Pons-Salvador, G., y Monterde-i-Bort, H. (2015). Intimate Partner Violence in Self-identified Lesbians: A Meta-analysis of its Prevalence. Sexuality Research and Social Policy, 12, 47-59. Doi: 10.1007/s13178-014-0164-7.
Paraules clau

meta-anàlisi, grandària de l'efecte, impacte de resultats, pràctica basada en evidència