(si un enllaç no funciona poseu-vos en contacte amb Llorenç)
ÍNDEX
2bis. Llicències i permisos PIF PID
3. Justificants d'assistència d'estudiants
5. Reserva de seminaris del departament
6. Professors invitats i la seua autorització departamental
9. Document de treball intern sobre les activitats del departament previstes
Full amb la capçalera del Departament
Llicències i permisos per a professorat i personal investigador (MÉS INFORMACIÓ PER A PIF I PID MIREU MÉS AVALL)
1r.- En primer lloc feu la sol.licitud de llicència d’estudis/ordre de comissió de servei seguint les instruccions següents.
Amb aquestos procediments la Unitat de Gestió vos ajudarà amb tot allò que necessiteu (Permissos Amparo Guerrero <gueloam>).
Instruccions per omplir la sol.licitud:
1) Oplir “Datos de la persona comisionada”. En la casella de Nom i cognoms afegiu la vostra categoria (Quim Pérez Mir, PIF ACIF). En “Estructura UV” indiqueu o DEPARTAMENT DE FILOSOFIA o PROJECTE DEL MINISTERI o PROJECTE DE LA GVA o PROJECTE DE LA UV o ALTRES PROJECTES. En “Puesto de trabajo” DEPARTAMENT DE FILOSOFIA.
2) Després ompliu “Datos de la comisión”: Assistir a l’activitat, organitzada per XXX, lloc, dates de realització; itinerari i la taula de dates i hores. Únicament en el cas de què sí aneu a demanar bestreta de fons caldrà omplir a més la taula la d’imports, que es troba una mica més avall al formulari.
3) Ompliu els fons que financen la comissió, si n'hi ha finançament, amb l’orgànica, específica, subprojecte (o centre de cost) i denominació. Podeu consultar a la UG sobre aquestes dades si no les coneixeu. Si la Comissió de Serveis no comporta despeses indiqueu-ho a Observacions.
4) Ompliu la taula següent i l’IBAN sols en cas de sol.licitar bestreta de fons.
5) MOLT IMPORTANT! EN CAS QUE DURANT L'ABSÈNCIA TENIU DOCÈNCIA I TUTORIES CAL INDICAR A "OBSERVACIONS" QUE RECUPERAREU LA DOCÈNCIA I LES TUTORIES O EL PROFESSOR QUE VOS SUBSTITUIRÀ. ACÍ PODEU INDICAR TAMBÉ ALTRA INFORMACIÓ QUE PENSEU RELLEVANT. Podeu indicar si necessiteu bestreta de fons, i en aquest cas a la taula corresponent quines seran les despeses previstes. En cas d’haver varis fons finançadors es comunicaran a posteriori i es determinaran finalment en la Liquidació de la Comissió de Serveis (LCS).
6) Signeu el document i envieu-lo a l’IP, si escau, per recollir la seua autorització sobre els fons, i després al director del departament per a la seua autorització del permís i de la comissió de serveis. En cas de què el fons finançador siga el departament cal que el director hi signe dues vegades.
Una vegada feta la sol.licitud heu d’enviar-la pel Registre Electrònic al Departament, grup específic "Permisos i Llicències Dep. Filosofia".
6.1) En l’espai de la sol.licitud per a “Fets i raons” poseu “LLICÈNCIA D’ESTUDIS I COMISSIÓ DE SERVEIS / LICENCIA DE ESTUDIOS Y COMISIÓN DE SERVICIOS”, en “Sol.licitud” poseu “VEURE EL FORMULARI ADJUNT / VER EL FORMULARIO ADJUNTO”.
6.2) Afegiu el document en pdf signat per tots. Afegiu també el justificant de l'absència corresponent en pdf (invitació, programa de l’activitat,...).
7) Podeu guardar-vos el document d’Ordre de CS (i de permís) per a reutilitzar-lo.
8) La UG arxivarà el document amb les autoritzacions del permís, la Comissió de Serveis i financiació, i iniciarà, si escau, els tràmits per a la liquidació de la comissió de serveis. El document de la Ordre de Comissió de Serveis el podreu arxivar i fer-lo servir allà on conviga.
En atenció a l'article 11.1 de l'Annex 1a: Normativa sobre indemnitzacions per raó del servei del Pressupost de la UV, les COMISSIONS DE SERVEI han d'autoritzar-se pel director del departament i el responsable dels fons per al seu finançament.
Les sol·licituds de permisos i llicències de duració inferior o igual a un mes s’han de presentar almenys tres dies abans del seu gaudi. Les de durada superior a un mes i inferior o igual a tres mesos s’han de presentar almenys amb 20 dies d’antelació i aquelles en què la duració siga superior a tres mesos s’han de presentar almenys amb dos mesos d’antelació.
Les sol·licituds de permisos i llicències de duració superior a un mes han de ser resoltes, per delegació del rector o rectora, pel vicerectorat amb competències en matèria de professorat, a la vista de l'informe del departament, en el qual s'ha d'indicar el professorat que es fa càrrec de la docència, les tutories i altres obligacions docents que corresponen a la persona sol·licitant, per això este procediment porta una tramitació addicional que es portarà a terme des de la UG del departament. Aquestos permisos han de ser aprovats pel Consell de Departament.
Normativa sobre indemnitzacions per raó del servei i gratificacions per a assistències i altres serveis de caràcter extraordinari (Annex 1 del Pressupost)
PIF - PID
USARAN ELS FORMULARIS que es troben a la web del Servei de Gestió de la Investigació, pestanya "Personal d'investigació". Si sou PIF aquest document s'ha d'enviar a <epif@uv.es> i si sou PID a <persoinv@uv.es>, amb signatura digital, i còpia al departament.
SI EL VOSTRE DESPLAÇAMENT COMPORTA DESPESA A CÀRREC DEL DEPARTAMENT O D'UN PROJECTE A MÉS A MÉS CAL COMOUNICAR-HO A LA UNITAT DE GESTIÓ.
− Estades inferiors a 1 mes:
- Les estades inferiors a 16 dies i les finançades pel seu organisme no s’han de sol·licitar al Servei de Gestió de la Investigació, es deuen sol·licitar únicament al Departament/Institut/ERI d’adscripció que haurà de custodiar-les. Les sol·licituds d'autorització d'estades inferiors a 16 dies han de presentar-se amb 1 setmana d'antelació al Departament/Institut/ERI d’adscripció. Hauran d’estar complimentades i signades pel sol·licitant, la persona directora de la seua ajuda i la persona directora del departament, y les autoritzarà el Departament/Institut/ERI d’adscripció que haurà de custodiar-les. Aquestes sol·licituds no s’han d’enviar al Servei de Gestió de la Investigació i que no requereixen la signatura del Vicerector.
- Les vacances, permisos, llicències, etc., només s'han de comunicar al Departament/Institut/ERI i al gestor del GDH.
- Estades entre 16 dies i un mes: Qualsevol absència del centre superior a 15 dies relacionada amb la recerca, s'ha de sol·licitar necessàriament al Servei de Gestió de la Investigació enviant la sol·licitud amb signatures digitals visibles a epif@uv.es. A més, la persona interessada haurà de realitzar la notificació pertinent com a treballador de la Universitat de València, al Departament/Institut/ERI d'adscripció i al gestor del GDH del centre. Les sol·licituds d'autorització d'aquestes estades han de presentar-se amb 1 setmana d'antelació a epif@uv.es. S'autoritzaran d'ofici i no han de ser signades pel Vicerector d’Investigació.
- Les sol·licituds d'autorització d'estades fins a 1 mes han de presentar-se amb 1 setmana d'antelació.
- S'autoritzaran d'ofici.
− Estades entre 1 mes i 3 mesos:
• Les sol·licituds d'autorització d'aquestes estades hauran de presentar-se amb 15 dies d'antelació a epif@uv.es.
• Requeriran l’autorització expressa per part del Vicerectorat d’Investigació.
En cas d’absències a l'estranger superiors a 1 mes hauran de posar-se en contacte amb la Secció de Seguretat Social d’aquesta Universitat per correu electrònic seccionss@uv.es amb 30 dies d'antelació a l'inici de l'estada.
− Estades superiors a 3 mesos:
• Aquestes sol·licituds hauran de presentar-se amb 2 mesos d'antelació a l'inici de l'estada a epif@uv.es.
• Requeriran l’autorització expressa per part del Vicerectorat d’Investigació.
• Hauran d’enviar també l'autorització del Consell del Departament/Institut/ERI d'adscripció.
• Excepcionalment, segons la durada de l’estada, es podrà requerir addicionalment l’informe favorable de la Comissió d’Investigació per a l’emissió de l’autorització del Vicerector.
En cas d’absències a l'estranger superiors a 1 mes hauran de posar-se en contacte amb la Secció de Seguretat Social d’aquesta Universitat per correu electrònic seccionss@uv.es amb 30 dies d'antelació a l'inici de l'estada.
MÉS INFORMACIÓ SOBRE LA DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR SEGONS CONVOCATÒRIA:
Enllaç a Llicències i permisos PAS (assumptes propis)
Justificant assistència a tutories, classes, atenció d'alumnes, exàmens...
Logos del departament de Filosofia per a cartells, tríptics, documents...
Per a reservar seminaris del departament cal que el professor interessat comprove la disponibilitat dels seminaris en aquest enllaç al qual accedireu amb usuari i contrasenya de la UV.
Una vegada fet açò cal comunicar per correu electrònic amb 72h d'antelació la reserva als membres de la UG José Luis (en primera instància) i Amparo Guerrero <josep,gueloam>, que actualitzaran el llistat per a què quede constància de la reserva.
Normativa d'ús d'espais del departament
Professors invitats:
Autorització per a personal no vinculat a la UV invitat: Guia per a l'autorització (descarregueu-vos el formulari de sol.licitud de la guia al vostre ordinador i després ompliu-lo) i Reglament
Sol.licitud de creació de compte d'usuari avalat (@ext.uv.es): Adreçar aquesta sol.licitud al director del departament.
Sol.licitud d'usuari de biblioteca avalat: visitar aquesta web de la Biblioteca d'Humanitats "Joan Reglà". Adreçar aquest formulari al professor avalista i degudament complimentat enviar-ho a cataleg@uv.es.
Professorat de nou ingrés
Enllaç a la pàgina web amb informació per al professorat de nou ingrés: Gestió de la Docència Impartida (GDI), Alta de la Segurat Social i Prevenció de Riscos Laborals
La pròxima actualització de l'excel serà al setembre de 2025.Podeu enviar actualitzacions a <llorenc>.
Pàgina web actualizada el 8-7-2025
*********************