-
Certificacions: Activitats d'investigació
-
Sol·licitud de certificat de participació en Projectes d'Investigació
Accedint a aquest tràmit poden sol·licitar un certificat de la participació en Projectes d'Investigació competitius (Ministeris, GVA…) fent distinció entre:
1° Membres Equip d'Investigació.
2° Membres Equip de Treball: en aquest cas és requisit imprescindible presentar la següent documentació:a) Model signat per l'IP.
b) Sol·licitud del projecte on quede reflectit que està inclòs des de l'inici com a membre de l'equip de treball, o en el seu cas memòria inicial.
c) Memòria Intermèdia
d) Memòria Final.En cas que el projecte no haja finalitzat, únicament es podrà certificar fins a la data de l'últim informe, intermedi o final.
Excepcionalment, en els projectes que no s'haja emés l'informe intermedi, es podrà certificar des de l'inici fins a la data actual si apareix en la sol·licitud com a equip de treball.La certificació de Projectes d'altres Universitats o Centres d'Investigació dels quals va sol·licitar en el seu moment autorització al Vicerectorat per a participar ha de ser sol·licitada a les esmentades entitats o als organismos finançadors.
-
Sol·licitud de certificat d'estades de recerca amb finançament públic
Accedint a aquest tràmit poden sol·licitar un certificat de la realització d'estades d'investigació amb finançament public. Per a això, s'hauran d'indicar, si és possible, les dates de realització i l'ajuda finançadora. Únicament es podran certificar les estades efectivament gestionades pel Servei de Gestió de la Investigació.
-
Sol·licitud de certificat de beques de recerca amb finançament públic
Accedint a aquest tràmit poden sol·licitar un certificat de gaudi de beques d'investigació. Per a això, s'hauran d'indicar, si és possible, les dates de gaudi i l'ajuda finançadora.
-
Sol·licitud de certificat de participació en Projectes d'Investigació
-
Certificacions: Activitats en transferència de coneixement i valorització
-
Sol·licitud de certificat de participació en contractes o convenis d'investigació
Sol·licitud de certificats per la participació en contractes i convenis a través de correu electrònic.
- Sol·licitud de certificat de participació en patents o altres resultats de recerca
-
Sol·licitud de certificat de participació en contractes o convenis d'investigació
-
Certificacions: Participació en estructures de recerca
-
Sol·licitud de certificats de participació en Grups d'Investigació de la UV
Accedint a aquest tràmit poden sol·licitar un certificat de la seua participació en els Grups d'Investigació de la Universitat de València.
-
Sol·licitud de certificats de participació en Grups d'Investigació de la UV
-
Personal d'investigació: Procediment per a la contractació de personal
-
Sol·licitud de convocatòria de concurs públic de contractació laboral
Mitjançant aquest tràmit, el personal investigador responsable d'un projecte, contracte o conveni de recerca amb disponibilitat econòmica per a despeses de personal, podrà sol·licitar la publicació d'una convocatòria per a la contractació de personal investigador (PI) o personal de suport a la recerca (PSI), amb càrrec a aquest.
En accedir al tràmit, en la primera pestanya “Informació i contacte” disposa de la següent documentació:
• “Procediment per a la contractació temporal de personal”, on trobarà un resum del procediment complet
• Tota la documentació que el tribunal haurà d'enviar al Servei de Gestió de la Recerca una vegada estigui resolta la convocatòria, segons el perfil de la plaça.En les pestanyes de “Tribunal titular” i “Tribunal suplent”, s'inclou informació per a definir la seva composició, en la qual s'ha de respectar la paritat (les persones de cada sexe no seran més del 60% ni menys del 40%).
Per a calcular el cost del contracte per al projecte, es poden consultar les taules salarials incloses al final d'aquest apartat. Les taules en format excel disposen de dues pestanyes: una per a contractes de durada determinada o temporals i una altra per a contractes indefinits. Actualment tots els contractes són indefinits, excepte aquells a càrrec de projectes finançats amb fons Next Generation, que són temporals.
Una vegada obtinguda la conformitat del Servei de Gestió de la Recerca a la sol·licitud, el Servei de Recursos Humans (PAS-Recerca) redactarà la convocatòria i gestionarà la seva publicació.
- Taules salarials actualitzades a gener de 2024 (contractes indefinits)
- Taules salarials actualitzades a gener de 2024 (contractes temporals)
-
Sol·licitud de convocatòria de concurs públic de contractació laboral
-
Personal d'investigació: Seguiment de programes predoctorals
-
Sol·licitud de col·laboració en tasques docents
L'usuari pot accedir des del següent enllaç a la sol·licitud per a col·laborar en tasques docents. El màxim d'hores per any de contracte són 60 hores, amb un màxim de 180 hores al llarg de l'ajuda.
El personal investigador en formació (PIF) ha de remetre a epif@uv.es el document signat digitalment i indicant el nombre d'hores assignades.
Les persones amb contracte doctor hauran de dirigir-se al servei de PDI.
-
Sol·licitud de col·laboració en tasques docents
- Personal d'investigació: Compromisos de cofinançament
-
Personal d'investigació: Estades de recerca
- Sol·licitud d'autorització d'estades fora de la UV de personal investigador contractat predoctoral i postdoctoral
- Instruccions per estades curtes del personal docent i investigador en altres universitats i centres d'investigació
- Instruccions per estades no subvencionades del personal investigador en formació
- Sol·licitud per la utilització del vehicle propi en els desplaçament d’estades d’investigació
-
CV i producció científica
-
Gestió i actualització del currículum en investigació
Accedint a aquest tràmit poden sol·licitar l'accés a curricul@ o entrar directament al seu curricul@.
-
Guia breu per obtenir un model CVA
Accés a la informació per a gestionar el CVA. En l'actualitat des del seu propi curricul@ poden gestionar un informe CVA.
-
Codis UNESCO per a CVN
Accés als codis establits per la UNESCO per a poder utilitzar-los en curricul@.
-
Codis no especificats en CVN
Accés a codis no establits en CVN i que poden suposar-li problemes a l'hora de generar el curricul@.
-
Consulta de l'Índex de Producció Investigadora (IPC)
Accés a consulta de l'índex de producció científica.
-
Gestió i actualització del currículum en investigació
- Projectes d'investigació: Sol·licituds
-
Projectes d'investigació: Participació en accions subvencionades
- Sol·licitud d'alta o baixa d'investigadors
-
Sol·licitud d'autorització per participar en un projecte presentat per un altre organisme
Per a la participació en projectes presentats per altres entitats, haurà d'emplenar i signar electrònicament la sol·licitud d'autorització i remetre-la mitjançant el correu electrònic al SGI. El document serà signat pel representant legal de la UV i li ho retornarem a la mateixa adreça electrònica que haja utilitzat per al seu enviament.
-
Projectes d'investigació: Gestió econòmica
-
Projectes d'investigació: Fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència (MRR)
-
Instruccions
La gestió de projectes finançats amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència comporta obligacions específiques respecte de qüestions com la publicitat o la declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI). En efecte, amb caràcter complementari a la justificació ordinària, i amb la finalitat de complir amb les obligacions imposades per Europa respecte d'aquest últim punt, el Ministeri d'Hisenda ha desenvolupat dues aplicacions informàtiques en les quals cada institució beneficiària ha de registrar totes les despeses realitzades (aplicació CoFFEE) i sotmetre-les amb caràcter previ a una anàlisi d'absència de conflicte d'interessos (aplicació MINERVA). Per fer efectives aquestes obligacions, s'ha articulat un procediment a nivell intern que ens permet tindre accés als dades i documents precisos per al registre i anàlisi prèvia.
Anirem actualitzant les instruccions, segons siguen modificades, estant vigent sempre l'última versió de les mateixes.
- Quadre resum de la documentació per a projectes MRR
-
Annexos per a projectes MRR
- Annex 2
- Annex 2 SDA AM
- Annex 3 Contractistes (castellà)
- Annex 3 Contractistes (anglés)
- Annex 3 PTGAS (castellà)
- Annex 3 IP (castellà)
- Annex 3 BD Contractistes
- Informació Annex 3 (castellà)
- Informació Annex 3 (anglés)
- Llistat de convocatòries per component i localitzador
- Llistat de projectes MRR
-
Instruccions
-
Programa propi UV d'ajudes a la investigació: Seguiment del rograma predoctoral "Atracció de Talent"
-
Sol·licitud passe a Període d'Orientació Postdoctoral (POPA)
A conseqüència de la modificació de la Llei de la Ciència, els contractes predoctorals que es troben en vigor actualment, no finalitzen en defensar la tesi doctoral, sinó que continuen en un Període d'Orientació Postdoctoral (POP) per un període màxim de dotze mesos durant la vigència del contracte predoctoral.
Per a sol·licitar l'addenda del període POP a RH-PAS es requereix enviar a programapropi@uv.es:
- Sol·licitud POP, amb almenys tres mesos d'antelació.
- Certificat de lectura de tesi.
- Titulo obtenció del grau de doctor.
- Programa d'Activitats de docència i recerca.
- Certificat de col·laboració en tasques docents a sol·licitar en unitatoca@uv.es. - Comunicació interrupció per IT
- Incorporació i sol·licitud de la recuperació per IT
- Sol·licitud d'interrupció voluntària
-
Model de Memòria Anual
Com a beneficiaris d'una ajuda predoctoral Atracció del Talent de la Universitat de València, és obligació presentar al llarg del mes de novembre a l'adreça de correu electrònic programapropi@uv.es una memòria anual normalitzada juntament amb el certificat de matrícula en vigor.
Aquesta memòria reflectirà les tasques realitzades i a realitzar durant l'any següent de contracte amb l'informe i el vistiplau del/de la director/a del treball.
El certificat de matrícula en vigor ha de sol·licitar-se a través de la seu electrònica, seguint la ruta:
Estudiants > Certificats > Certificat Matrícula > Accedir al procediment > Usuari de la universitat i seleccionant el curs acadèmic corresponent. -
Model de Memòria Final
Com a beneficiaris d'una ajuda predoctoral Atracció del Talent de la Universitat de València, a la terminació del seu contracte haurà de presentar a l'adreça de correu electrònic programapropi@uv.es, en el termini de quinze dies, un informe final sobre la totalitat del treball realitzat i els resultats reeixits, juntament amb un informe del/de la director/a del treball, segons el model disponible al lloc web del Servei de Recerca i Innovació.
-
Comunicació de renúncia
Les persones beneficiàries hauran de comunicar a programapropi@uv.es el document normalitzat de renúncia signat digitalment.
- Informe de la Comissió d'Investigació
-
Sol·licitud passe a Període d'Orientació Postdoctoral (POPA)
-
Projectes europeus: Pressupost i justificació de les despeses del projecte
-
Registre horari (Timesheet) 2025
La Comissió Europea requereix per a l’adequada justificació dels costos de personal vinculat als projectes europeus finançats, un registre mensual de les hores productives de cadascú, on s’inclouran tant les hores de dedicació a cada projecte, com les hores dedicades a altres activitats (docència, tutoria, etc.). També ha de quedar reflectit el temps “no productiu”, com ara vacances, festius, etc.
Aquest document s’ha creat conforme als requeriments de la Comissió Europea.
-
Pressupost
Plantilla per a elaborar un pressupost per a una proposta de projecte d'investigació internacional. Consultar amb els gestors de projecte de la Secció d'R+D+I Internacional per a verificar la correcció del pressupost (sti.internacional.promocio@uv.es).
-
Registre horari (Timesheet) LIFE Projects 2025
La Comissió Europea requereix per a l’adequada justificació dels costos de personal vinculat als projectes europeus finançats, un registre mensual de les hores productives de cadascú, on s’inclouran tant les hores de dedicació a cada projecte, com les hores dedicades a altres activitats (docència, tutoria, etc.). També ha de quedar reflectit el temps “no productiu”, com ara vacances, festius, etc.
Aquest document s’ha creat conforme als requeriments de la Comissió Europea.
-
Registre horari (Timesheet) 2024
La Comissió Europea requereix per a l’adequada justificació dels costos de personal vinculat als projectes europeus finançats, un registre mensual de les hores productives de cadascú, on s’inclouran tant les hores de dedicació a cada projecte, com les hores dedicades a altres activitats (docència, tutoria, etc.). També ha de quedar reflectit el temps “no productiu”, com ara vacances, festius, etc.
Aquest document s’ha creat conforme als requeriments de la Comissió Europea.
-
Registre horari (Timesheet) 2023
La Comissió Europea requereix per a l’adequada justificació dels costos de personal vinculat als projectes europeus finançats, un registre mensual de les hores productives de cadascú, on s’inclouran tant les hores de dedicació a cada projecte, com les hores dedicades a altres activitats (docència, tutoria, etc.). També ha de quedar reflectit el temps “no productiu”, com ara vacances, festius, etc.
Aquest document s’ha creat conforme als requeriments de la Comissió Europea.
- Registre horari (Timesheet) 2022
- Registre horari (Timesheet) LIFE Projects 2024
- Registre horari (Timesheet) LIFE Projects 2023
- Registre horari (Timesheet) LIFE Projects 2022
- Registre horari (Timesheet) 2021
- Registre horari (Timesheet) 2020
-
Registre horari (Timesheet) 2025
-
Projectes europeus: Comunicacions a la Secció d'R+D+I Internacional
-
Autorització de nòmines
En els projectes europeus es poden reclamar els costos del personal propi de la UV que participa, mitjançant el càlcul del valor hora o valor dia d'aquest personal.
Aquestes dades són necessàries tant en la fase de pressupost com en la de justificació de costos durant el desenvolupament del projecte.
Per a calcular-ho, cal saber les retribucions i els costos de Seguretat Social de què es fa càrrec la UV corresponents a les persones que hi participen.
I per això cal accedir a l'aplicació de nòmines de la nostra entitat.
Aquest accés s'autoritza mitjançant l'emplenament, la signatura i la remissió a la Secció d'R+D+I Internacional d'aquest document.
-
Sol·licitud de document de suport per a la presentació d'una proposta de projecte de recerca europeu
A través d'aquest tràmit es dóna alta en les bases de dades del Servei de Transferència i Innovació de la Universitat de València, les propostes de projecte d'investigació sol·licitades a programes de finançament diferents del programa marc europeu.
-
Sol·licitud d'autorització per a participar en projectes de recerca europeus o d'àmbit internacional proposats per altres universitats i organismes
Sol·licitud per a participar o col·laborar en projectes d'investigació europeus o de caràcter internacional, en els quals la Universitat de València no siga beneficiària, i per tant, no tinga pressupost assignat.
-
Memòria del projecte d'Investigació
Memòria del projecte d'investigació. CONVOCATÒRIA D'AJUDES PER A L'ELABORACIÓ DE PROJECTES D'INVESTIGACIÓ DE CARÀCTER INTERNACIONAL 2024.
-
Comunicació membres de l'equip investigador
En els projectes europeus es poden reclamar dos tipus de despeses de personal: el contractat amb càrrec al projecte (carregat a l'específica del projecte) i personal propi de la UV.
Per a constatar que aquest segon tipus participa en el projecte cal que l'IP o la IP ens comunique al començament, i cada vegada que es produïsca algun canvi en la seua composició, l'equip de personal investigador involucrat en el projecte.
Utilitats: reclamar costos de personal; justificació, en auditories, de despeses del projecte (comissions de serveis, inscripcions a congressos, etc.); sol·licituds de certificats de participació per a processos d'avaluació o certificació de personal investigador.
-
Autorització de nòmines
-
Projectes europeus: Dades referents a la UV per a la Comissió Europea
-
Introducció UVEG (11/10/2024)
Proposta de presentació de la entitat Universitat de València (UVEG), en anglés, que serveix de base al personal investigador per a descriure-la en les propostes de projecte de programes europeus o internacionals. El document és d'elaboració pròpia de la Secció d'R+D+I Internacional del Servei de Transferència i Innovació de la Universitat de València.
-
Introducció UVEG (23/04/2024)
Proposta de presentació de la entitat Universitat de València (UVEG), en anglés, que serveix de base al personal investigador per a descriure-la en les propostes de projecte de programes europeus o internacionals. El document és d'elaboració pròpia de la Secció d'R+D+I Internacional del Servei de Transferència i Innovació de la Universitat de València.
-
Introducció UVEG (11/10/2024)
-
Estructures d'investigació: Grups d'investigació
-
Sol·licitud de registre d'un nou Grup d'Investigació
Procediment d'inscripció al Registre d'Estructures d'Investigació de la Universitat de València (REIUV) dels grups d'investigació de la Universitat de València (GIUV), gestionat mitjançant Seu Electrònica.
-
Sol·licitud de modificació de dades bàsiques del Grup d'Investigació
Sol·licitud mitjançant correu electrònic a l'adreça giuv@uv.es indicant els camps a modificar. En resposta s'enviarà un document de treball i les indicacions pertinents a seguir.
-
Sol·licitud d'alta, baixa o canvi del caràcter de la participació en un Grup d'Investigació
Sol·licitud mitjançant formulari en format PDF. Per a més informació pot contactar amb els gestors mitjançant el correu electrònic giuv@uv.es.
-
Sol·licitud de registre d'un nou Grup d'Investigació
-
Estructures d'investigació: Institut i ERIs
-
Comunicació d'alta o baixa en Instituts d'Investigació o ERIs
L'alta o la baixa de l'adscripció investigadora d'un determinat investigador requereix l'acord favorable del Consell d'Institut o de ERI en aquest sentit. Aquest acord haurà de ser remès a través de la valisa electrònica al Servei de Gestió de la Investigació:
Destinatari: Servei de Gestió de la Investigació
Grup destinatari: Canvis d'adscripció investigadora
-
Comunicació d'alta o baixa en Instituts d'Investigació o ERIs
-
Contractes i convenis a l'empar de la legislació universitària: tràmits per a la formalització
-
Sol·licitud model de contracte
El model de contracte es facilitarà a l'investigador o la investigadora responsable una vegada s'haja remès la informació necessària per a la seua formalització, seguit les instruccions que es mostren en "Accedir al tràmit".
Si l'entitat contractada li facilita el seu model de contracte, també haurà d'incloure'l per a la seua revisió.
-
Guía ràpida: Com annexar documentació a una sol·licitud preexistent en la seu electrónica
En "Accedir al tràmit" vosté trobarà les instruccions per adjuntar nova documentació a una sol·licitud realitzada amb anterioritat.
-
Carta d'interés per a tramitació de conveni
En “Accedir al tràmit” vosté trobarà la plantilla que ha d'emplenar per a sol·licitar la carta d'interés per a iniciar la tramitació d'un conveni.
La plantilla, una vegada emplenada i signada, s'ha de remetre per correu electrònic a sti.contractada@uv.es.
-
Memòria tècnica
En "Accedir al tràmit" vosté trobarà el model de Memòria Tècnica que cal omplir i enviar seguint les instruccions del tràmit "Sol·licitud model de contracte".
La memòria tècnica és un document imprescindible per a conèixer els detalls del clausulat del contracte. -
Recomanacions per a l'elaboració del pressupost estimat
En "Accedir al tràmit" vosté trobarà un document on es mostra amb detall, les partides que haurà de tenir en compte per a elaborar el pressupots de l'activitat que desitja executar en el marc del contracte.
-
Càlcul del pressupost estimat
En "Accedir al tràmit" vosté trobarà un fitxer excel que li ajudarà a calcular tant el pressupost, com el valor del preu del contracte. Cal omplir-lo i enviar-lo seguint les instruccions del tràmit "Sol·licitud model de contracte".
El pressupost és un document imprescindible per a conèixer les condicions econòmiques en les quals va executar-se l'activitat contractada. -
Declaració sobre resultats d'investigació
En "Accedir al tràmit" vosté trobarà un fitxer que li ajudarà a reflexionar sobre l'estat dels Resultats d'Investigació relacionats amb l'activitat contractada. Cal omplir-lo i enviar-lo seguint les instruccions del tràmit "Sol·licitud model de contracte".
Aquest document és imprescindible per a regular adeqüadament el règim aplicable als Resultats prèvis o generats en la activitat contractada. -
Declaració Responsable d'Absència de Conflicte d'Interés (DACI)
En "Accedir al tràmit" vosté trobarà la DACI, que cal omplir per tots i cadascun dels membres de l'equip. Cal emplenar-ho i enviar-ho seguint les instruccions del tràmit “Sol·licitud model de contracte”.
Aquest document ha estat inclòs en el FULL DE RUTA sobre mesures d'integritat pública de la UV i formarà part imprescindible de l'expedient del contracte.
-
Autorització prèvia a la signatura d'un contracte
En "Accedir al tràmit" vosté trobarà el model recomanat per a l'autorització prèvia a la signatura del contracte. L'autorització serà competència de l'òrgan d'adscripció investigadora del o la IP.
La plantilla, una vegada emplenada i signada, s'ha de remetre per correu electrònic a sti.contractada@uv.es.
-
Règim de participació en contractes
En "Accedir al tràmit" vosté trobarà un document on es mostra, segons el tipus de vinculació amb la universitat, el règim de participació en contractes de caràcter científic, tecnològic, humanístic o artístic, així com en activitats específiques de formació.
-
Sol·licitud model de contracte
-
Contractes i convenis a l'empar de la legislació universitària: tràmits per a l'execució i seguiment
-
Sol·licitud de préstec per a l'execució d'activitats contractades
Aquest tràmit li permetrà cursar una petició per a sol·licitar el préstec necessari en aquells supòsits en els quals no es contempla facturació anticipada o en aquells ja facturats però pendents de cobrament.
El Servei analitzarà els motius que la justifiquen, la quantitat sol·licitada i la possibilitat d'autopréstec, abans d'autoritzar-la.
-
Sol·licitud de reconeixement de crèdit en línies nominatives
Aquest tràmit li permetrà sol·licitar la bestreta del crèdit associat a la línia nominativa de la qual Vosté és responsable, abans de la resolució d'adjudicació o de la signatura del conveni que la regula, per necessitats justifacades.
El Servei analitzarà els motius que la justifiquen, la quantitat sol·licitada i elevarà la proposta a la Gerència, per a la seua autorització.Important: Si resulta autoritzada, haurà d'impulsar les accions oportunes perquè la resolució d'adjudicació o la signatura del conveni corresponent es produïsquen com més prompte millor. Recorde que estarà executant despesa amb fons anticipats de la UV.
-
Incorporació de nous investigadors/res participants en contractes
En "Accedir al tràmit" vosté trobarà la plantilla que ha d'emplenar per a incorporar nous membres a l'èquip de l'activitat contractada.
Cal parar especial atenció en la justificació de la incorporació, descrivint les tasques que han de realitzar i el motiu que justifique en el moment de la sol·licitud.
La plantilla, una vegada emplenada i signada, s'ha de remetre per correu electrònic a sti.contractada@uv.es.
-
Autorització del responsable del contracte i/o director de tesi
En "Accedir al tràmit" vosté trobarà el model recomanat per a autoritzar la participació en contractes i convenis del personal PIND i PID (art 23 bis LCiT) contractat per a realitzar altres activitats científic tècniques i per al personal contractat predoctoral (art. 21 LCiT). En el primer cas, l'autorització haurà d'anar signada pel responsable del contracte/conveni i en el segon pel seu director de tesi i, sempre, per la persona interessada.
La plantilla, una vegada emplenada i signada, s'ha de remetre per correu electrònic a sti.contratada@uv.es.
-
Sol·licitud d'autorització per a la participació en contractes i convenis d'altres centres
En "Accedir al tràmit" vosté trobarà el model per a sol·licitar la seua participació en contractes i convenis d'altres centres aliens a la UV.
Haurà de remetre la plantilla, emplenada i signada, i la informació sol·licitada en les instruccions per correu electrònic a sti.contratada@uv.es i esperar a la resolució favorable d'autorització.
-
Sol·licitud d'abonament de complements retributius
Mitjançant aquest tràmit és possible sol·licitar complements retributius per al personal participant en activitats d'investigació i transferència conforme a l'article 60 LOSU.
Per a més informació, es pot consultar:
- Gràfic del procediment per al pagament de complements retributius i exemples.
- Pagament de complements retributius: conceptes a tindre en compte.
En “Accedir al tràmit” vosté accedirà a la seu electrònica, habilitada per a sol·licitar aquests complements retributius.
-
Sol·licitud d'abonament de complements retributius, quan no es pot utilitzar el procediment de la Seu Electrònica
Mitjançant aquest tràmit és possible sol·licitar complements retributius que no admeten el procediment de la Seu Electrònica.
Per a més informació, es pot consultar:
- Gràfic del procediment per al pagament de complements retributius i exemples.
- Pagament de complements retributius: conceptes a tindre en compte.
En “Accedir al tràmit” vosté trobarà la plantilla que ha d'emplenar. Una vegada emplenada i signada, s'ha de remetre per correu electrònic a sti.contractada@uv.es.
-
Sol·licitud de liquidació parcial d’activitat
En "Accedir al tràmit" se mostraran les instruccions per a sol·licitar la liquidació parcial de l'activitat no finalitzada.En la seua sol·licitud haurà d'expressar explícitament que la quantitat que es liquida no compromet el desenvolupament de l'activitat , ja que dita quantitat es traspassarà a la clau genèrica d'investigació (9999XXXX), dedicada a finançar despeses relacionades amb les seues línies d'investigació a excepció de complements retributius.
-
Sol·licitud de liquidació d’activitat
En "Accedir al tràmit" se mostraran les instruccions per a sol·licitar la liquidació de l'activitat ja finalitzada i, conseqüentment, el tancament de la clau específica associada. El saldo de l'activitat que es liquida i tanca, es traspassa a la clau genèrica d'investigació (9999XXXX), dedicada a finançar despeses relacionades amb les seues línies d'investigació a excepció de complements retributius.
-
Sol·licitud de préstec per a l'execució d'activitats contractades
-
Càtedres institucionals i d'empresa
- Sol·licitud d'inici de tramitació d'una càtedra
-
Carta d'interés per a la sol·licitud de càtedra
Ací teniu disponible la plantilla que heu d’emplenar per a sol·licitar l’inici del procediment de tramitació d’una càtedra.
La plantilla, una vegada emplenada, s’ha de remetre a l’enllaç ubicat en «Accedir al tràmit». -
Sol·licitud d'abonament de gratificació per direcció de càtedres
Mitjançant aquest tràmit és possible sol·licitar complements retributius en concepte de direcció de càtedres.
Per a més informació, es pot consultar:
- Gràfic del procediment per al pagament de complements retributius i exemples.
- Pagament de complements retributius: conceptes a tindre en compte.
En «Accedir al tràmit» trobareu la plantilla que heu d’emplenar. Una vegada emplenada i signada, s'ha de remetre per correu electrònic a sti.contractada@uv.es.
-
Difusió d'activitats de les càtedres
Empleneu el formulari disponible en «Accedir al tràmit» si voleu publicar notícies i activitats que es generen a propòsit de la càtedra.
-
Protecció de resultats de recerca
-
Comunicació de nous resultats de recerca protegibles
En "Accedir al tràmit" es mostraran les instruccions per a comunicar un nou resultat de recerca en el que haja participat personal de la Universitat de València. Junt amb la sol·licitud s'hauran d'adjuntar els documents amb l'exposició detallada del resultat. Rebuda la sol·licitud amb la documentació completa es procedirà a avaluar el resultat per determinar la forma de protecció més adequada.
-
Sol·licitud de revisió de contracte de transferència de material MTA
Aquest tràmit li permetrà sol·licitar la revisió i gestió d'un contracte de transferència de material. En el cas de tractar-se d'un contracte per a la recepció de material (MTA-in) haurà de adjuntar el contracte original a través d' “accedir al tràmit” (valisa) indicant en el camp “descripció” el temps que s'usarà el material i les dades de contacte de l'entitat a la qual se sol·licita el material. Rebuda la sol·licitud es procedirà a revisar el contracte i la gestió de firmes.
En el cas de tractar-se d'un contracte de cessió de material a una altra entitat, posar-se en contacte a través del correu sti.innovacio@uv.es indicant en l'assumpte MTA-out.
-
Comunicació de nous resultats de recerca protegibles
-
Gestió d'empreses basades en coneixement (Spin off)
-
Sol·licitud de creació de Spin-off
En "Accedir al tràmit" es mostraran les instruccions per a presentar una sol·licitud de creació de Spin off de la UV, que haurà d'estar promoguda per personal docent i investigador i/o personal investigador de la Universitat de València. Així mateix, la sol·licitud de Spin off haurà de basar la seua activitat en el desenvolupament i comercialització de resultats o coneixements adquirits a partir de la R+D+i duta a terme per l'equip promotor.
Juntament amb la sol·licitud es podrà adjuntar qualsevol altre document sobre la iniciativa Spin off que es considere rellevant, com per exemple el model de negoci o de pla de negoci si és que es disposa d'ells.
-
Sol·licitud de compatibilitat de Spin-off
En "Accedir al tràmit" es mostraran les instruccions per a presentar una sol·licitud de compatibilitat per a participar en una Spin off de la UV, per part de personal docent i investigador, personal investigador i/o PTGAS de la Universitat de València. Així mateix, es disposa de dos models de sol·licitud de compatibilitat segons siga la vinculació laboral o funcionarial amb la UV, un si està interessat a pertànyer al consell d'administració o òrgan rector de la Spin-off i tindre una participació superior al 10% en el capital social d'esta (Model 1), i un altre que a més permet tindre un contracte laboral a temps parcial en la Spin-off mantenint el contracte a temps complet en la universitat (Model 2).
Juntament amb la sol·licitud es podrà adjuntar qualsevol altre document que es considere rellevant, específicament amb el Model 2 serà necessari aportar una proposta de contracte de prestació de servicis, la certificació de l'horari a realitzar i una Memòria Justificativa de les activitats a realitzar, així com els estatuts socials.
-
Sol·licitud de creació de Spin-off
-
Comité d'ètica
-
Sol·licitud d'informe
La Universitat de València, com a organisme públic d'investigació, conscient del seu deure i responsabilitat davant de la societat entén que ha de constituir una Comissió d'Ètica que de forma àgil i efectiva proporcione resposta a les necessitats actuals, així com a nous problemes que puguen sorgir en aquesta matèria.
Sobre la base d'allò que s'ha exposat, i tenint en compte la legislació vigent respecte d'això a Espanya i en la Unió Europea, així com les Declaracions Ètiques d'Hèlsinki i Tòquio, la Declaració Bioètica de Gijón de 24 de juny del 2000 i les recomanacions de l'Organització Mundial de la Salut, a proposta de la Comissió d'Investigació, el Consell de Govern, aprova la constitució de la Comissió d'Ètica de la Universitat de València i el present Reglament.
La Comissió podrà constituir Comitès, així com designar ponències o grups de treball i col·laboradors per a coadjuvar en la realització de tasques concretes relacionades amb les seues competències. Així mateix, podrà sol·licitar l'assessorament d'experts o entitats externes sobre aspectes concrets relacionats amb les seues competències. Tots ells hauran de respectar el principi de confidencialitat.
-
Sol·licitud d'informe
-
Sostenibilitat en I+D+I
-
Perfil de Sostenibilitat
Documents sobre actuacions a dur a terme en el desenvolupament de projectes d'I+D+i, relacionats amb la sostenibilitat mediambiental i el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de Nacions Unides.
Perfil de Sostenibilitat de la Universitat de València (Vicerectorat de Sostenibilitat, Cooperació i Vida Saludable). El seu propòsit és proporcionar una descripció i inspiració per a comunicar i complir els criteris de sostenibilitat en les accions d'investigació i transferència de coneixement.
Enllaç a la Pàgina web del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic: conté informació i diversos documents relacionats amb els principis DNSH i, especialment, una Guia per al disseny i desenvolupament d'actuacions concordes amb el principis de no causar un perjudici significatiu al medi ambient (MITECO).
-
Perfil de Sostenibilitat