Logo de la Universitat de València Logo Recerca i Transferència Logo del portal

El/la promotor/a amb interés en l'inici de tramitació d'una càtedra, dirigirà la petició a la Unitat de Càtedres de la Universitat de València, seguint les instruccions següents:

  1. Descarregar els arxius següents, que formaran part de l’expedient:

Carta d'Interés per a la sol·licitud de l'inici de tramitació d'una càtedra.

Declaració d’Absència de Conflicte d’Interessos(DACI). Caldrà que totes i cadascuna de les persones de la UV participants en l’activitat signen la corresponent DACI.

  1. Emplenar i signar els documents PDF, a ser possible amb signatura electrònica.

• Les DACI, una vegada signades pels tots els participants de la UV, s’agruparan en un únic arxiu comprimit (DACI.ZIP, DACI.RAR).

  1. Guardar els documents en format electrònic, ja que s’hauran d’adjuntar a la sol·licitud electrònica.
  2. Obrir la sol·licitud electrònica, emplenar el formulari i adjuntar la documentació sol·licitada.
  3. Imprimir el justificant d’enviament de la sol·licitud. La sol·licitud queda identificada per l’acrònim que es mostra en la part superior dreta del document, per exemple: El n. 1532015 és el número de la vostra sol·licitud.

Enviada la sol·licitud, la Unitat de Càtedres contactarà amb la persona promotora per a aclarir dubtes, oferir informació i informar sobre els pròxims passos del procediment.

Si la càtedra resulta viable i, una vegada subscrit el conveni de col·laboració, l'expedient es tramitarà conforme a les normes i procediments establits en la UV, d'acord amb el Reglament per a la creació i funcionament de les Càtedres de la Universitat de València. (CG 31-X-2017. Modificat 9-XI-2023), el Reglament d'Execució Pressupostària de la UV i les normes d'execució de l'exercici corresponent.

Per a la seua execució, els següents documents de tràmit poden ser d'utilitat:

Per a qualsevol dubte o incidència contacteu amb nosaltres en uvcatedres@uv.es.