Universitat de ValènciaRecerca i Transferència Logo del portal

D'acord amb el que s'estableix en el article 21 de la Llei 24/2015 de Patents, les invencions realitzades pel personal investigador dels Centres i Organismes Públics d'Investigació de l'Administració General de l'Estat, dels Centres i Organismes d'investigació d'altres Administracions Públiques, de les Universitats Públiques, de les Fundacions del Sector Públic Estatal i de les Societats Mercantils Estatals pertanyeran a les entitats, les persones investigadores, de les quals, les hagen obtingudes en l'exercici de les funcions que els són pròpies, qualsevol que siga la naturalesa de la relació jurídica per la qual estiguen vinculades a elles. Les invencions hauran de ser comunicades per escrit a l'entitat pública al servei de la qual es trobe la persona autora de la mateixa en el termini de tres mesos des de la conclusió de la invenció.

La comunicació de nous resultats de recerca protegibles, dirigida al Servei de Transferència i Innovació, haurà de presentar-se seguint les instruccions següents:

1.- Descarregar l’arxiu de comunicació de resultats des d’aquest enllaç.

2.- Emplenar, convertir a PDF i signar el document amb signatura electrònica. Guardar el document, ja que s’haurà d’adjuntar a la sol·licitud electrònica.

3.- Obrir la sol·licitud electrònica des d’aquest enllaç

4.- Emplenar el formulari de la sol·licitud electrònica seguint les instruccions que es poden consultar en aquest document d’ajuda.

5.- Adjuntar en el formulari de la sol·licitud electrònica a més del arxiu de comunicació de resultats signar per totes les persones inventores/autores, el document amb la exposició detallada del resultat. En el cas de comunicació d'un programa d'ordinador també haurà d'adjuntar els arxius del codi font, executable del programa, manuals d'ús o diagrames de flux.

6.- Imprimir el justificant d’enviament de la sol·licitud.

Per a consultes sobre el tràmit envieu un correu electrònic a sti.innovacio@uv.es.