Logo de la Universitat de València Logo Recerca i Transferència Logo del portal

D’acord amb el  que s’estableix en l’article 24 del Reglament pel qual es desenvolupa la normativa per a la contractació d’activitats de caràcter científic, tecnològic, humanístic o artístic, així com per a activitats específiques de formació [ACGUV 172/2022 d’11 de juliol], el contracte es formalitzarà per escrit en un document, que inclourà, almenys, les especificacions següents:

a. nom de l’entitat o persona contractant, dades fiscals i representant legal, si escau, de cadascuna de les parts

b. objecte del contracte, amb especificació dels drets i les obligacions assumides per les parts

c. duració total, terminis d’execució, si escau, règim de pròrrogues

d. quantia acordada, terminis i forma de pagament

e. composició de l'equip de personal participant, -amb indicació de la seua categoria i adscripció-, que es compromet a realitzar el treball i identificació del responsable interlocutor

f. memòria tècnica del treball a realitzar o programa de l'activitat formativa

g. règim de titularitat, si és el cas, dels drets de propietat industrial i intel·lectual

h. règim jurídic i resolució de controvèrsies

i. annex d’acords específics per l’execució del contracte, si escau.

 

Amb caràcter general i previ a la signatura, els contractes o convenis hauran de ser revisats pels Serveis Centrals de la UV, que en verificaran l’adequació  als models normalitzats aprovats per la Universitat i als textos legals que els regulen, i vetlaran perquè es protegisquen els drets i interessos de la Universitat de València.

En conseqüència, la sol·licitud de formalització d’un conveni o contracte, dirigida al Servei de Transferència i Innovació, haurà de presentar-se seguint les instruccions següents:

1.- Descarregar els arxius següents, que formaran part de l’expedient:

Memòria tècnica

Pressupost estimat. En aquest document: “Recomanacions per a l’elaboració del pressupost en activitats de I+D+I”, trobarà indicacions clarificadores de com elaborar el pressupost de l’activitat.

Declaració sobre resultats

Declaració d’absència de conflicte d’interessos(DACI). Caldrà que totes i cadascuna de les persones de la UV participants en l’activitat signen la corresponent DACI.

2.- Emplenar i signar els documents PDF, a ser possible amb signatura electrònica.

 L’Excel: “Pressupost estimat”, s’enviarà en format Excel per a la supervisió del personal tècnic.

Les DACI, una vegada signades per tots els participants de la UV, s’agruparan en un únic arxiu comprimit (DACI.ZIP, DACI.RAR).

3.- Guardar els documents en format electrònic, ja que s’hauran d’adjuntar a la sol·licitud electrònica.

4.- Obrir la sol·licitud electrònica.

5.- Emplenar el formulari de la sol·licitud electrònica seguint les instruccions que es poden consultar en aquest document d’ajuda.

6.- Imprimir el justificant d’enviament de la sol·licitud. La sol·licitud queda identificada per l’acrònim que es mostra en la part superior dreta del document, per exemple:  . El n. 1532015 és el número de la vostra sol·licitud.

 

Enviada la sol·licitud, la Secció d’R+D+I Contractada l’atendrà per rigorós ordre d entrada, tret que el conveni o contracte derive d’una convocatòria pública sotmesa a terminis establerts per les entitats convocants, cas en què, excepcionalment, es podrà alterar l’ordre de tramitació establert. Així doncs, es prega que preveieu les necessitats de formalització de les vostres activitats.

Una vegada analitzada la documentació aportada, la Secció elaborarà el contracte o conveni més adient a la contraprestació o col·laboració descrita.

Serà condició indispensable per a continuar la tramitació enviar signada l’Autorització prèvia a la signatura de un conveni o contracte a l’empar de la legislació universitària vigent, certificada pel Secretari del Departament, Institut Universitari d’Investigació o ERI. A aquest efecte, el personal tècnic que haja tramitat la vostra sol·licitud us enviarà l’esborrany del conveni/contracte, perquè el PDI responsable puga presentar-ho junt a la resta de documentació davant l’òrgan que ha de signar l’Autorització requerida.

Així mateix, quan el PDI responsable tinga adscrita la seua activitat investigadora a un Institut o una ERI haurà de comunicar al Departament al qual tinga adscrita la docència aquesta autorització, perquè , que si és el cas, el departament es pronuncie. Per a la tramitació del contracte, el PDI  responsable remetrà aquesta comunicació a la Secció d’R+D+I Contractada.

Qualsevol incidència al voltant d’aquesta sol·licitud  serà comunicada en la Seu Electrònica. Podreu accedir a ella a través d’ “El Meu Lloc Personal”, polsant la icona “Notificacions”. Complementàriament a l’enviament de la comunicació o notificació electrònica rebreu un correu d’avís al vostre compte de correu “@uv.es”. També podreu consultar l’estat de la tramitació de la vostra sol·licitud o afegir documentació complementària a través d’ “El Meu Lloc Personal”, polsant la icona “Historials d’expedients”.

Per a qualsevol dubte o incidència que sorgisca, podeu contactar amb nosaltres en sti.contractada@uv.es.

* Procediment vàlid per a contractes article 60 de la LOSU, i també per a convenis, protocols generals d'actuació i unitats mixtes i associades, segons la normativa vigent aplicable a cadascun. S'exceptuen les càtedres institucionals, per disposar d'un procediment i reglament propi.